به گزارش زیرنویس از هشترود؛سرهنگ حسین محمدی گفت: رژیم جعلی اسرائیل با بی اعتنایی نسبت به نفرت جهانی مردم آزاده دنیا و علی رغم تمام قوانین بین‌المللی به طرز وحشیانه به سیاست‌های غیر انسانی و نژادپرستانه در سرزمین‌های اشغالی ادامه داده و هیچ ابایی در کشتار مردم بی دفاع به ویژه زنان و کودکان ندارد. […]

به گزارش زیرنویس از هشترود؛سرهنگ حسین محمدی گفت: رژیم جعلی اسرائیل با بی اعتنایی نسبت به نفرت جهانی مردم آزاده دنیا و علی رغم تمام قوانین بین‌المللی به طرز وحشیانه به سیاست‌های غیر انسانی و نژادپرستانه در سرزمین‌های اشغالی ادامه داده و هیچ ابایی در کشتار مردم بی دفاع به ویژه زنان و کودکان ندارد.

سرهنگ پاسدار حسین محمدی فرمانده سپاه ناحیه هشترود در گفتگو با خبرنگاران‌  در واکنش به گستاخی های رژیم منحوس صهیونیستی در غزه گفت: رژیم جعلی اسرائیل با بی اعتنایی نسبت به نفرت جهانی مردم آزاده دنیا و علی رغم تمام قوانین بین‌المللی به طرز وحشیانه به سیاست‌های غیر انسانی و نژادپرستانه در سرزمین‌های اشغالی ادامه داده و هیچ ابایی در کشتار مردم بی دفاع به ویژه زنان و کودکان ندارد و انتقام شکست تاریخی در حمله برق آسای «طوفان الاقصی» را بزدلانه از مردم بی پناه می‌گیرد.

 

 

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی ضعف رژیم اسراییل و شکست سرویس‌های امنیتی آن را هویدا کرد و جهشی منحصر به فرد در اقدامات مقاومتی ایجاد کرد، چرا که بدین ترتیب مقاومت از فاز دفاع وارد فاز حمله شد تا قواعد جدیدی را برای درگیری با دشمن اشغالگر وضع کند.

 

 

محمدی تاکید کرد: اما نکته قابل تامل این است که مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر این حوادث سکوت کرده اند و وقیحانه حمایت های همه جانبه خود از این رژیم سفاک را ادامه داده و در کنار ظالم بر مظلوم می تازند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: امروز صحنه‌ی غزه، میدان آزمون مسلمانان جهان است و کشورهای اسلامی باید با اتحاد برای پایان دادن به عمر رژیم صهیونیستی از آبروی خود دفاع کنند و مجامع بین‌المللی نیز خط بندی خود در این مصاف حق و باطل را مشخص کنند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

منبع خبر: رکنـا