نشریه ایتالیایی گاتزتا گزارش داد که فدراسیون فوتبال ایتالیا احتمالا تا هفته آینده محرومیت ساندرو تونالی را مشخص خواهد کرد، به این معنی که بازی آتی لیگ برتر مقابل کریستال پالاس می‌تواند آخرین بازی فصل برای این ملی‌پوش ایتالیایی باشد. بازیکن ۲۳ ساله این هفته اعتراف کرد که در زمانی که با روسونری قرارداد داشت […]

- بازیکن قمارباز فرصت حضور در یک بازی را خواهد داشت

نشریه ایتالیایی گاتزتا گزارش داد که فدراسیون فوتبال ایتالیا احتمالا تا هفته آینده محرومیت ساندرو تونالی را مشخص خواهد کرد، به این معنی که بازی آتی لیگ برتر مقابل کریستال پالاس می‌تواند آخرین بازی فصل برای این ملی‌پوش ایتالیایی باشد.

بازیکن ۲۳ ساله این هفته اعتراف کرد که در زمانی که با روسونری قرارداد داشت روی میلان قمار می‌کرد، اگرچه او فقط روی پیروزی باشگاه سابق خود شرط‌بندی کرده بود. طبق گزارش گاتزتا فدراسیون فوتبال ایتالیا مجازات او را قبل از بازی هفته آینده بین نیوکاسل و بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا اعلام خواهد کرد. این بدان معناست که بازی آتی لیگ برتر با کریستال پلیس آخرین بازی برای تونالی در این فصل خواهد بود، البته به شرطی که او در بازی شرکت کند.

روزنامه همچنین ادعا می‌کند که «پیش‌بینی طول مدت محرومیت دشوار است»، اما با توجه به محرومیت هفت ماهه نیکولو فاجولی، تونالی ممکن است یک سال یا کمی بیشتر محروم شود. نیوکاسل روز چهارشنبه اعلام کرد که تونالی و خانواده‌اش از حمایت کامل باشگاه برخوردار هستند، در حالی که ایجنت این بازیکن، بپه ریسو، اخیرا تایید کرده که این بازیکن به قمار اعتیاد دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی