حکم اعدام دو محکوم که در پرونده های جداگانه مرتکب قتل و تجاوز شده بودند، در زندان اجرا شد. به گزارش سایت جنایی، مامور کلانتری ۱۶۱ ابوذر در آخرین روزهای سال ۱۳۹۸ در تماس با ساسان غلامی، بازپرس کشیک قتل تهران، خبر از قتل مردی جوان داد. با اعلام این خبر به بازپرس جنایی، تیم […]

حکم اعدام دو محکوم که در پرونده های جداگانه مرتکب قتل و تجاوز شده بودند، در زندان اجرا شد.

به گزارش سایت جنایی، مامور کلانتری ۱۶۱ ابوذر در آخرین روزهای سال ۱۳۹۸ در تماس با ساسان غلامی، بازپرس کشیک قتل تهران، خبر از قتل مردی جوان داد. با اعلام این خبر به بازپرس جنایی، تیم بررسی صحنه جرم با دستور او راهی محل حادثه شدند.

اجرای حکم اعدام دو مرد به جرم تجاوز و قتل

مقتول مردی ۳۵ ساله‌ای بود که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی سوابق مقتول نشان می‌داد از افراد سابقه دار است و سابقه فروشنده موادمخدر در پرونده‌اش ثبت شده است. حتی مدتی قبل به اتهام فروش و حمل مواد مخدر بازداشت و زندانی شده و با سپردن وثیقه از زندان مرخصی گرفته بود. ادامه بررسی‌ها نشان داد هنوز ۲۴ ساعت از زمان آزادی این فرد نگذشته بود که در درگیری کشته شد.

به گفته شاهدان، شب حادثه مقتول با دو مرد درگیر شده و در همان حین ناگهان دو مرد ناشناس با چاقو ضرباتی را او زدند و درتاریکی شب فراری شدند.

شاهدان که پس از درگیری بالای سر مقتول رسیده بودند، به پلیس گفتند درحالیکه غرق در خون بود و به سختی نفس می‌کشید نام قاتلانش را به زبان آورد و آنها را لو داد.

با بدست آمدن این اطلاعات، بازپرس جنایی دستور بازداشت ۲ متهم را صادر کرد و سر انجام هر دو نفر دستگیر شدند. در نهایت قاتل به قصاص نفس محکوم و این حکم تایید و متهم صبح چهارشنبه به دار مجازات آویخته شد.

همچنین همزمان با این قاتل، مرد دیگری نیز به دار مجازات آویخته شد که در روند رسیدگی به پرونده‌اش تجاوز به پسر ۱۴ ساله‌ای از سوی او در آبان ۹۸ اثبات شده بود.

اعتمادآنلاین

+