یحیی گل‌محمدی درباره اینکه پرسپولیس شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر را در اختیار داشت، ولی سپاهان آنها را جذب کرد و الان با این شرایط حمله تیمی را در دستور کار قرار خواهد داد و اینکه با هت‌تریک امروز زاهدی آیا امیدوار به درخشش او هست یا نه، گفت: روند ما باید ادامه داشته باشد. […]

- جدیدترین واکنش گل‌محمدی به جدایی آل‌کثیر/ به سپاهان کمک کنید تا قهرمان آسیا شود!

یحیی گل‌محمدی درباره اینکه پرسپولیس شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر را در اختیار داشت، ولی سپاهان آنها را جذب کرد و الان با این شرایط حمله تیمی را در دستور کار قرار خواهد داد و اینکه با هت‌تریک امروز زاهدی آیا امیدوار به درخشش او هست یا نه، گفت: روند ما باید ادامه داشته باشد.

گل‌محمدی ادامه داد: کار درست را سپاهان کرد و بازیکنان گلزن را هزینه کرد و گرفت. من هیچ مشکلی با این قضیه ندارم؛ این یک کار حرفه‌ای است و غیرقانونی نیست. آنها امکانات، پول و شرایط جذب بازیکن را دارند. اتفاقاً من می‌گویم باید به سپاهان کمک شود برای جذب بازیکنان بهتر و گران قیمت‌تر؛ تا بتوانند قهرمان آسیا شوند.

سرمربی پرسپولیس افزود: فیرپلی مالی یعنی این. یعنی اینکه تیمی که امکان هزینه دارد باید بتواند تیم بهتری ببندد. آنها منابع مالی دارند، ولی متأسفانه قوانین دست و پا گیر گریبان‌گیر باشگاه‌ها شده است و باشگاه‌های ایرانی را مقابل باشگاه‌های آسیایی تضعیف کرده است. کار همه باشگاه‌ها سخت شده است.

یحیی تصریج کرد: من همیشه گفتم باشگاهی که می‌تواند بازیکن بخرد باید بخرد. خود ما اگر امکان جذب بازیکن میلیون دلاری داشته باشیم باید بگیریم. من مشکلی با این قضیه ندارم. قرارداد عیسی آل‌کثیر هم تمام شد در دسترس ما بود و خودش هم دوست داشت بماند، ولی شرایط مالی باشگاه اجازه نداد و نتوانستیم او نگه داریم. گرفتن مهاجم در این مقطع بسیار سخت است. به نظرم باید شرایط طوری رقم می‌خورد که عیسی حفظ می‌شد، ولی این کار نشد.

در ادامه همین مطلب بخوانید: گل‌محمدی: بعد از آن شوک حتی یک عذرخواهی و دلجویی کوچک ندیدیم/ مشخص نیست این دو بازیکن کنار هم بازی کنند و این شاخصه تیم ماست

منبع: خبـر ورزشی