درگیری زنان با پرسپولیسی‌ها در فرودگاه/جر و بحث علیرضا بیرانوند با یک خانم پرسپولیسی!
درگیری زنان با پرسپولیسی‌ها در فرودگاه/جر و بحث علیرضا بیرانوند با یک خانم پرسپولیسی!

پرسپولیس ۶ سال قبل در چنین روزهایی بابت شکست سنگین مقابل الهلال عربستان زیر فشار هوادارانش قرار داشت.

به گزارش زیرنویس، پرسپولیس در پاییز سال ۹۶ انگیزه بسیار زیادی بابت درخشیدن در لیگ قهرمانان آسیا داشت اما آرزوهایش با شکست سنگین مقابل الهلال پرپر شد. در این میان پیش از بازگشت کاروان سرخ‌پوشان به تهران، گروهی از هواداران این تیم در فرودگاه مسقط از سبک بازی شاگردان برانکو ایوانکوویچ انتقاد کردند.

قبل از عزیمت پرسپولیسی‌ها به سمت فرودگاه مسقط، یک خانم پرسپولیسی به سمت یکی از بازیکنان این تیم رفت و با کنایه گفت: همان‌طور که خوب قلیان می‌کشی، فوتبال هم خوب بازی کن! در فرودگاه یکی از خانم‌های طرفدار پرسپولیس هم به سراغ علیرضا بیرانوند رفت و از  این سنگربان ملی‌پوش بابت نمایشی که داشت، انتقاد کرد.

انتقادی که باعث ناراحتی بیرانوند شد و واکنش او را در پی داشت. این ماجرا موجب شد هوادار مذکور گلایه علیرضا بیرانوند را به نزد حمیدرضا گرشاسبی ببرد و مدیر وقت باشگاه پرسپولیس هم به سنگربان تیمشان بابت شکل رفتار با هواداران تذکر بدهد. چند هوادار دیگر پرسپولیس که در میان آن‌ها خانم‌ها نیز دیده می‌شدند هم نسبت به عملکرد بازیکنان این تیم ابراز نارضایتی می‌کردند. خلاصه این‌که ماجرا حواشی قابل توجهی به‌پا کرد و وقتی خبرش در روز ۲۷ مهرماه سال ۱۳۹۶ خبرورزشی منتشر شد، سر و صدای زیادی در فضای فوتبال کشورمان به راه انداخت.

زیرنویس‌گردی| درگیری زنان با پرسپولیسی‌ها در فرودگاه/ جر و بحث علیرضا بیرانوند با یک خانم پرسپولیسی!

منبع: خبـر ورزشی