ورزش ایران در آستانه زلزله بزرگ؛ وزیر قلم قرمز را در دست گرفت
ورزش ایران در آستانه زلزله بزرگ؛ وزیر قلم قرمز را در دست گرفت

وزیر ورزش و جوانان ظرف روزهای آینده درباره برخی از پست‌های کلیدی ورزش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

به گزارش زیرنویس، با وجود آنکه یک ماه از رسیدن کیومرث هاشمی به صندلی اول وزرات ورزش و جوانان گذشته است اما این چهره از نفرات جدید خود برای پست های مهم این وزارتخانه رونمایی نکرده است. در پیش بودن بازی های آسیایی هانگژو و همچنین مسابقات پاراآسیایی یکی از دلایلی بوده که تغییرات در ورزش به تعویق بیفتد اما حالا خبر می رسد که هاشمی کادر مدیریتی جدید خود را انتخاب کرده و شاید تا اواسط هفته آینده اتفاقات مهمی در ورزش کشور رخ بدهد.

براساس اخباری که به دست مان رسیده است جدایی محمد پولادگر از پست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای قطعی شده و یکی از افراد نام آشنای ورزش در این مسئولیت قرار خواهد گرفت.

سینا کلهر معاون فرهنگی این وزارت نیز جدا خواهد شد اما مهمترین تغییر شاید به راس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مرتبط شود؛ جائیکه مهیار عسگریان در آن قرار دارد.

کیومرث هاشمی طی روزهای گذشته با برخی افراد درباره این تغییرات مشورت هایی را داشته است و حالا قلم قرمز خود برای خط کشیدن روی برخی نام های دیگر را نیز در دست گرفته و باید منتظر ماند و دید از میان مدیران کنونی وزارت ورزش چه کسانی ماندگار و چه کسانی رفتنی می شوند.

منبع: اطلاعات انلاین