به گزارش زیرنویس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۴۹ کیلو و ۳۰۰ گرمی شیشه در عملیات ویژه ماموران این پلیس در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ خبرداد. احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس […]

به گزارش زیرنویس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۴۹ کیلو و ۳۰۰ گرمی شیشه در عملیات ویژه ماموران این پلیس در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ خبرداد.

احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با انجام کار دقیق پلیسی از حمل و جابجایی محموله‌ای از مواد افیونی با یک دستگاه خودرو سواری پژو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا مطلع شده و وارد عمل شدند.

وی گفت: با حضور به موقع پلیس و رصد گسترده میدانی محور مورد نظر سرانجام خودرو پژو حامل مواد مخدر در ایست و بازرسی شهید امامی شناسایی و در یک اقدام ضربتی و هماهنگ خودرو توقیف شد.

نیکبخت افزود: پس از توقیف خودرو و هماهنگی  قضائی و در بازرسی دقیق ماموران پلیس از آن مقدار ۴۹ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد افیونی از نوع شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند.

 

منبع خبر: رکنـا