به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی زیرنویس در خوزستان ، باتوجه به رسم غلط تیراندازی در مراسمات فاتحه خوانی وعروسی، جلسات متعددی توسط پلیس آبادان  با شیوخ وبزرگان طوایف برای جلوگیری از این فرهنگ غلط برگزار گردید. این منبع آگاه گفت: خوشبختانه از اول سال جاری تاکنون تقریبا۹۰درصد  تیراندازی درمراسمات فاتحه خوانی و عروسیها در شهرستان […]

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی زیرنویس در خوزستان ، باتوجه به رسم غلط تیراندازی در مراسمات فاتحه خوانی وعروسی، جلسات متعددی توسط پلیس آبادان  با شیوخ وبزرگان طوایف برای جلوگیری از این فرهنگ غلط برگزار گردید.

این منبع آگاه گفت: خوشبختانه از اول سال جاری تاکنون تقریبا۹۰درصد  تیراندازی درمراسمات فاتحه خوانی و عروسیها در شهرستان آبادان کاهش داشته است.

در همین رابطه روز جمعه۲۱مهرماه  مراسم فاتحه خوانی به مناسبت فوت یکی از بزرگان طوایف عرب در منطقه سلیچ آبادان بدون شلیک حتی ۱گلوله برگزارشد که پایان  این مراسم با حمایت مردان عرب خوزستان از مقاومت مردم فلسطین اتمام یافت.

گفتنی است در هفتهای گذشته چندین مراسم فاتحه خوانی وجشن عروسی با بیش از ۱۰۰۰شرکت کننده در آبادان  بدون تیراندازی برگزار شده است.

خبرنگار حوزه انتظامی وحوادث علی رنجکش

 

منبع خبر: رکنـا