مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: زلزله چهار و ۹ دهم ریشتری بامداد جمعه در منطقه خان زنیان شیراز تاکنون هفت نفر مصدوم داشته است.    فرهاد سعدی بامداد جمعه افزود: در پی زمین لرزه چهار و ۹ دهم ریشتری ساعت ۲ و ۱۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ بدون درنگ تیم‌های ارزیاب […]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: زلزله چهار و ۹ دهم ریشتری بامداد جمعه در منطقه خان زنیان شیراز تاکنون هفت نفر مصدوم داشته است. 

 

فرهاد سعدی بامداد جمعه افزود: در پی زمین لرزه چهار و ۹ دهم ریشتری ساعت ۲ و ۱۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ بدون درنگ تیم‌های ارزیاب هلال احمر به منطقه خان زنیان که کانون این زمین لرزه بوده اعزام شده است.

 

وی ادامه داد: در پی این زلزله تاکنون هفت نفر مصدوم شدند که این افراد اغلب به دلیل ترس ناشی از زلزله و حین فرار دچار مصدومیت شده‌اند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اضافه کرد: مصدومان این حادثه بصورت سرپایی مداوا و از مراکز درمانی مرخص شدند.

 

وی که پس از بازدید میدانی از منطقه بصورت تلفنی با خبرنگار ایرنا گفت و گو کرد در ادامه افزود: پس از وقوع این زمین لرزه تیم مدیریت بحران استانداری و مسولان مربوطه از منطقه بازدید کردند که در پی بررسی‌های اولیه تخریب و خسارات مالی این زمین لرزه شدید نبوده و چند ترک خوردگی دیوار و سقف منازل مسکونی مشاهده شده است.

 

سعدی همچنین تاکید کرد که کماکان تیم‌های امدادی و ارزیاب در حال بازدید میدانی از مناطق روستایی و شهری خان زنیان هستند.شدت این زلزله به حدی بود که در سطح کلانشهر شیراز نیز احساس شد.

ایسنا

+