نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت بیژن حیدری در نیمه اول مسابقه استقلال و هوادار اظهار داشت: هر دو گل تیم هوادار به استقلال در شرایط سالم به ثمر رسید و مشکلی نداشت. مساله خاص این نیمه پنالتی تیم استقلال بود که البته خطای پنالتی کاملا درست اعلام شد اما بازیکنان هوادار معتقد بودند که […]

- کارشناسی پنالتی استقلال مقابل هوادار/ تصمیم داور اشتباه بود؟

نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت بیژن حیدری در نیمه اول مسابقه استقلال و هوادار اظهار داشت: هر دو گل تیم هوادار به استقلال در شرایط سالم به ثمر رسید و مشکلی نداشت. مساله خاص این نیمه پنالتی تیم استقلال بود که البته خطای پنالتی کاملا درست اعلام شد اما بازیکنان هوادار معتقد بودند که داور زبانی به آنها گفته که بازی باید با سوت من شروع شود اما بازیکنان استقلال زودتر بازی را شروع کرده اند.

وی افزود: در دربی جنجالی سال ۱۳۷۲ احمد ابهران داور مسابقه به فرشاد پیوس زبانی گفت بازی باید با سوت من شروع شود که آن بازی جنجالی شد و در نهایت بازی نیمه کاره ماند و تعطیل شد! بعد از آن گفته شد داور باید به سوتش اشاره کند و هم بازیکنان، هم هواداران و هم ناظر داوری ببیند که داور گفته مسابقه با سوت من شروع شود اما در این صحنه ما ندیدیم که داور چنین اقدامی انجام بدهد بنابراین بازیکنان استقلال اقدام قانونی انجام دادند و زودتر بازی را شروع کردند هرچند یکی از بازیکنان تیم حریف قسم می خورد که داور گفته بازی باید با سوتش شروع شود اما گفتار زبانی کافی نیست و داور باید به سوتش اشاره کند.

منبع: خبـر ورزشی