فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۷۲ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در زاهدان خبر داد. به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان ‌اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که اقدام به حمل مواد مخدر در محور های فرعی شهرستان زاهدان […]

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۷۲ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در زاهدان خبر داد.

به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان ‌اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که اقدام به حمل مواد مخدر در محور های فرعی شهرستان زاهدان می‌کردند، مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و گشت‌زنی هدفمند سوژه مورد نظر که با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل دو سرنشین بود را شناسایی و تحت تعقیب و رصد خود قرار دادند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران خودروی حامل مواد افیونی را رها و از صحنه متواری شدند که پس از توقیف خودروی موصوف در بازرسی از آن مقدار ۱۷۲ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد افیونی از نوع شیشه و ۲ قبضه سلاح کمری کشف شد.

کشف طلاجات میلیاردی مسروقه در بمپور

سردار جلیلیان  در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلاجات در سطح شهرستان بمپور، با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس آگاهی بدون فوت وقت به محل واقعه اعزام که سارقان با سلاح گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و سرقت طلاجات از منزلی نموده و از محل متواری شدند.

وی با اشاره به حضور به موقع و موثر پلیس آگاهی در صحنه جرم گفت: ماموران در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه سارقان مسلح حرفه ای را در اقدامی تخصصی، شناسایی که در تعاقب آن به محل اعزام که سارقان قبل از حضور ماموران از محل متواری و سرانجام در بازرسی از مخفیگاهشان طلا و جواهرات مسروقه کشف شد که ارزش آنها پنج میلیارد ریال است.

انتهای پیام/