خمز از برنامه‌ریزی نامناسب لیگ ناراحت است/ سعی می‌کنیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم
خمز از برنامه‌ریزی نامناسب لیگ ناراحت است/ سعی می‌کنیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم

محمد نصرتی، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت این تیم تبریزی اظهار کرد: مسابقات لیگ طاقت‌فرسا و عدم برنامه‌ریزی باعث شده که یک روز بازی کنیم و ۲۰ روز تعطیل شویم. واقعا شرایط خیلی سخت می‌گذرد و امیدوارم که برنامه‌ریزی خوبی انجام بدهند که بتوانیم سریع بازی‌ها را انجام بدهیم همچنین خمز هم از این […]

- خمز از برنامه‌ریزی نامناسب لیگ ناراحت است/ سعی می‌کنیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم

محمد نصرتی، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت این تیم تبریزی اظهار کرد: مسابقات لیگ طاقت‌فرسا و عدم برنامه‌ریزی باعث شده که یک روز بازی کنیم و ۲۰ روز تعطیل شویم. واقعا شرایط خیلی سخت می‌گذرد و امیدوارم که برنامه‌ریزی خوبی انجام بدهند که بتوانیم سریع بازی‌ها را انجام بدهیم همچنین خمز هم از این برنامه‌ریزی نامناسب ناراحت است.

وی درباره بازی تیم تراکتور برابر تیم شمس آذر در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شمس آذر تیم خوبی است و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. دقیقی سرمربی شمس آذر عملکردش در لیگ دسته یک فوق‌العاده بود و از دوستان خوب من  است و برایش آرزوی موفقیت دارم.  

مربی تراکتور درباره هدف این تیم در لیگ بیست و سوم فوتبال گفت: ما سعی می‌کنیم که جزو مدعیان قهرمانی باشیم و تاکنون هم نتایج خوبی گرفتیم و در بالای جدول حضور داریم. امیدوارم امسال بتوانیم دل هواداران خود را شاد کنیم.  

باشگاه خبرنگاران