محبوب‌ترین غذاهای فست فود در جهان
محبوب‌ترین غذاهای فست فود در جهان

طعم جذاب و ظاهر فریبنده فست فودها موجب شده تا بسیاری از افراد این سبک غذاها را به هر خوراکی دیگری ترجیح دهند. در این میان برخی از انواع فست فودها همیشه پرطرفدارتر هستند. اما کدام غذاهای فست فود در دنیا طرفداران بیشتری دارند؟ در این مقاله می‌توانید با لیستی از محبوب‌ترین غذاهای فست فود […]

- محبوب‌ترین غذاهای فست فود در جهان

طعم جذاب و ظاهر فریبنده فست فودها موجب شده تا بسیاری از افراد این سبک غذاها را به هر خوراکی دیگری ترجیح دهند. در این میان برخی از انواع فست فودها همیشه پرطرفدارتر هستند. اما کدام غذاهای فست فود در دنیا طرفداران بیشتری دارند؟ در این مقاله می‌توانید با لیستی از محبوب‌ترین غذاهای فست فود در جهان آشنا شوید.

۱- چیزبرگر

حقیقت این است که مقاومت کردن در برابر ساندویچ چیزبرگر با یک لایه پنیری و سس مخصوص آن اصلا کار ساده‌ای نیست. چیزبرگر از محبوب‌ترین فست فودهای دنیا است که خیلی از افراد از آن برای وعده‌های اصلی یا حتی میان وعده در مدرسه و محل کار استفاده می‌کنند. برای تهیه ساندویچ چیزبرگر معمولا از گوشت چرخ کرده آبدار سرخ شده در روغن، همراه با انواع سبزیجات، پنیر و سس‌های متنوع استفاده می‌شود.

۲- ساندویچ سوسیس و هات داگ

ساندویچ هات داگ یکی دیگر از آن فست فودهایی است که در عین سادگی همیشه و در هر زمانی پرطرفدار است.

حتی فکر کردن به ساندویچ سوسیس سرخ شده همراه با سس کچاپ، خیار شور و گوجه و مقداری سیب زمینی سرخ شده می‌تواند اشتها برانگیز باشد. از آن جایی که درست کردن ساندویچ سوسیس بسیار راحت است، پیشنهاد می‌شود خودتان این ساندویچ محبوب را با هر چاشنی که دوست دارید، در خانه آماده کنید. برای خرید و قیمت سوسیس‌های پرفروش ماه می‌توانید روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

۳- پیتزا

محبوب‌ترین غذاهای فست فود در جهان

شاید باورش سخت باشد، اما پیتزا واقعا یک غذای اعتیاد آور است. طعم این غذا آنقدر خوشمزه است که برخی افراد به خوردن هر روزه آن عادت می‌کنند. امروزه تنوع انواع پیتزا در دنیا به حدی زیاد است که هر فرد با هر سلیقه و ذائقه‌ای می‌تواند عاشق این غذا شود.

۴- سیب زمینی سرخ شده

سیب زمینی سرخ شده آنقدر محبوب است که حتی اگر اسم آن را غذا نگذاریم، باز هم باید به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع فست فود در دنیا از آن یاد کنیم. سیب زمینی سرخ شده در قرن ۱۷ توسط بلژیکی‌ها اختراع شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین غذاهای دنیا تبدیل شد. طعم لذیذی و بافت ترد و شکننده سیب زمینی سرخ شده موجب شده تا امروزه در کنار اکثر فست فود ها آن استفاده شود و بسیاری از افراد از این فست فود همراه با سس و پنیر فراوان به عنوان میان وعده یا پیش غذا استفاده کنند.

۵- مرغ سوخاری

یکی دیگر از محبوب‌ترین فست فودهایی که به شدت در دنیا پرطرفدار است، مرغ سوخاری است. مرغ سوخاری برخلاف مرغ پخته شده، بافت فوق‌العاده تردی دارد و از آن جایی که با انواع ادویه‌ها مزه دار شده است، بسیار لذیذتر از مرغ سرخ شده یا پخته است. در اکثر رستوران‌های دنیا مرغ سوخاری به عنوان محبوب‌ترین غذای دنیا شناخته می‌شود و معمولا همراه با انواع سس‌های متنوع سرو می‌شود.

۶- فیش اند چیپس

فیش اند چیپس یا همان ماهی و چیپس خودمان، یکی دیگر از فست فودهای محبوب و خوشمزه در دنیا است که معمولا همراه با سس مخصوص و سبزیجات متنوع سرو می‌شود. این غذای کلاسیک اصالتی بریتانیایی دارد و امروزه محبوبیت زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. جالب است بدانید که این غذا به طور اصیل در کیوسک‌هایی که در سواحل بریتانیا قرار دارند، پخته و سرو می‌شود. برای تهیه فیش اند چیپس معمولا ماهی را به صورت سوخاری درست و در کنار سیب زمینی سرخ شده سرو می‌کنند.

۷- ناگت مرغ

ناگت مرغ یکی دیگر از غذاهای خوشمزه و محبوب در لیست فست فودهای پرطرفدار در دنیا است. برای تهیه ناگت مرغ معمولا مرغ چرخ شده را با پیاز و ادویه فراوان ترکیب می‌کنند و بعد از قرار دادن در آرد سوخاری، در روغن سرخ می‌کنند. این غذا بافت فوق‌العاده تردی دارد و در کنار سیب زمینی سرخ شده، چیپس و سس‌های متنوع بسیار لذیذ است.

۸- پاستا

محبوب‌ترین غذاهای فست فود در جهان

پاستای خوشمزه با بافت کرمی و سس مخصوصی که دارد، یکی دیگر از فست فودهای دوست داشتنی و محبوب در دنیا است. این غذای ایتالیایی امروزه آنقدر در دنیا محبوب شده که در اکثر کشورها در لیست غذاهای هفتگی و یا شاید روزانه برخی افراد قرار دارد. معمولا برای تهیه انواع پاستا از طعم‌دهنده‌ها و سس‌های مختلفی استفاده می‌شود و همین موجب شده تا این غذا با هر سلیقه‌ای سازگار باشد.

سخن نهایی

امروزه فست فودها بیشتر از هر غذای دیگری در دنیا محبوب هستند و کمبود وقت و تنوع طلبی برای امتحان کردن طعم‌های جدید موجب شده تا این سبک غذاها هر لحظه طرفداران بیشتری پیدا کنند. هر چند فست فودها طعم لذیذ و ظاهر جذابی دارند، اما فراموش نکنید که اکثر آن‌ها در روغن فراوان سرخ می‌شوند و یا در طرز تهیه آن‌ها از پنیر و کره به مقدار زیاد استفاده می‌شود. رعایت اعتدال در مصرف انواع فست فودها به شما کمک می‌کند تا همیشه بدنی سالم داشته باشید و دچار مشکل نشوید. در صورت استفاده از فست فودها به طور مرتب، بهتر است غذاهای خود را از رستوران‌های معتبر تهیه کنید و یا خودتان در خانه اقدام به تهیه آن کنید.

منبع: اطلاعات انلاین