حسن خان محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درباره برد سرخپوشان برابر تیم پیکان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم پرسپولیس به علت نبود چند بازیکنش هم در ساختار دفاعی اش  و هم در ساختار حمله خود مشکل داشت، اما به مراتب توانست رفته […]

حسن خان محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درباره برد سرخپوشان برابر تیم پیکان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم پرسپولیس به علت نبود چند بازیکنش هم در ساختار دفاعی اش  و هم در ساختار حمله خود مشکل داشت، اما به مراتب توانست رفته رفته بازی را کنترل کند. حالا یک ضعف‌هایی هم داشتند و یک جا‌هایی دفاع متزلزل شد و گل هم خوردیم، اما در مجموع نمره خوبی گرفتند به لحاظ اینکه پرسپولیس وقتی یکسری بازیکن ندارد، بازیکنان جایگزین وارد زمین مسابقه می‌شوند آن‌ها نیز بازیکنان قابلی هستند.
وی افزود: در بازی با الدحیل هم ۳ بازیکن اصلی خود را نداشتیم، اما نکته خوب این است، بازیکنانی که  جایگزین می‌شوند حالا درست است که یکسری اشتباهات دارند به لحاظ اینکه بازی نکردند، اما در مجموع کار را خیلی خوب می‌آیند ادامه می‌دهند و مثل بازیکنان اصلی و فیکس توانایی این را دارند که خودشان را اثبات کنند که در این بازی دیدیم که این کار را به خوبی انجام دادند.
خان محمدی درباره اینکه هت تریک شهاب زاهدی را چطور دیده است، گفت: زاهدی تا قبل از این ۲ بازی خیلی ناامید کننده ظاهر شد و من خودم هم نگران بودم و بار‌ها گفتم که این بازیکن به درد پرسپولیس نمی‌خورد. اما ما باید به عقاید مربی احترام بگذاریم که  حتما شناختی داشته که اصرار داشته چنین بازیکنانی بازی کنند.

منبع: ایسـنا