پرسپولیس با برد مقابل پیکان به پنجمین پیروزی خود در لیگ برتر رسید و به صدر جدول رقابت‌ها صعود کرد. تیم یحیی گل محمدی که فصل قبل همه جام‌ها را درو کرده بود، در این فصل هم نشان داد یکی از مدعیان جدی قهرمانی به حساب می‌آید و این تیم حتی در بازی‌های لیگ قهرمانان […]

- آمار عالی پرسپولیسِ یحیی در سال ۱۴۰۲

پرسپولیس با برد مقابل پیکان به پنجمین پیروزی خود در لیگ برتر رسید و به صدر جدول رقابت‌ها صعود کرد. تیم یحیی گل محمدی که فصل قبل همه جام‌ها را درو کرده بود، در این فصل هم نشان داد یکی از مدعیان جدی قهرمانی به حساب می‌آید و این تیم حتی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم جزو مدعیان اصلی صعود از گروه خود است.

نکته‌ای که شاید کمتر به آن توجه شده، آمار بی‌نظیر و استثنایی پرسپولیس در سال جاری است. این تیم در سال ۱۴۰۲ آماری فوق‌العاده از خودش به جای گذاشته و فقط یک شکست در کارنامه این تیم ثبت شده است.

پرسپولیس در همه رقابت‌ها در سال جاری ۱۸ بازی انجام داده که ۱۶ دیدار را با برد پشت سر گذاشته است. تنها شکست این تیم مقابل النصر رقم خورد و تنها تساوی قرمزها هم مقابل ذوب آهن رقم خورد.

تیم یحیی ۸۹ درصد از بازی‌های سال ۱۴۰۲ را برده و آمار این تیم واقعا فوق‌العاده است. حال باید دید سال رویایی قرمزها به چه شکلی ادامه خواهد یافت و در نهایت چطور به پایان خواهد رسید.

منبع: خبـر ورزشی