برنامه‌های توسعه، افزایش تولید و هوشمندسازی لوازم خانگی «بلانتون»
برنامه‌های توسعه، افزایش تولید و هوشمندسازی لوازم خانگی «بلانتون»

ابهری با بیان تاریخچه ۲۰ ساله فعالیت مجموعه و تجربه‌های ارزشمند به دست آمده در زمینه لوازم خانگی گفت: امروز بلانتون کاملترین سبد لوازم خانگی را در همه زمینه‌ها، ازجمله: یخچال ، فریزر، پنکه، صوتی و تصویری، جارو و بخاری برقی و … در اختیار مردم قرار می‌دهد. وی در پاسخ به این سوال که […]

برنامه‌های توسعه، افزایش تولید و هوشمندسازی لوازم خانگی «بلانتون»

ابهری با بیان تاریخچه ۲۰ ساله فعالیت مجموعه و تجربه‌های ارزشمند به دست آمده در زمینه لوازم خانگی گفت: امروز بلانتون کاملترین سبد لوازم خانگی را در همه زمینه‌ها، ازجمله: یخچال ، فریزر، پنکه، صوتی و تصویری، جارو و بخاری برقی و … در اختیار مردم قرار می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که بلانتون تحت لیسانس کدام شرکت خارجی تولید می‌کند، تأکید کرد که بلانتون کاملاً ایرانی است و تحت لیسانس هیچ شرکت خارجی نیست. قائم‌مقام هلدینگ همتا صنعت ویرا با اشاره به افزایش رشد تولید و فروش بلانتون یادآورشد : تا پایان سال جاری با ۳۵ درصد رشد نسبت به پارسال میزان فروش شرکت به ۲۵۰۰ میلیارد تومان بالغ خواهد شد.

* بلانتون کاملترین سبد لوازم خانگی را با تمام استانداردهای لازم تولید می‌کند

ابهری درباره کیفیت محصولات بلانتون تصریح کرد که محصولات این شرکت تمام استاندارد های لازم را دریافت کرده و قابل رقابت با اکثر کالاهای مشابه است.

او ادامه داد :کیفیت بسیاری از کالاهای تولید داخل در رشته های مختلف قابل تحسین است ، اما متاسفانه عامل روانی موجود در جامعه یکی از موانع رشد و توسعه تولیدات هموطنان زحمتکش است .

ابهری درباره ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات بلانتون گفت : برای اطمینان بخشی و اعتبار دادن به مشتری طرح تعویض صد روزه بسیاری از کالاهای بلانتون در حال اجرا است.

* استفاده از هوش مصنوعی در نسل سوم محصولات بلانتون از اتفاقات و خسارت‌های احتمالی لوازم جلوگیری می‌کند

وی استفاده از هوش مصنوعی و هوشمندسازی محصولات بلانتون را از جمله برنامه‌های شرکت برای ارتقاء کیفیت محصولات عنوان کرد و گفت: هوشمندسازی واقعی لوازم خانگی و استفاده از هوش مصنوعی در نسل سوم محصولات از جمله برنامه‌های بلانتون است. این امکان جلو بسیاری از اتفاقات و خسارت‌های احتمالی را می‌گیرد.

قائم مقام همتا صنعت ویرا تأمین مالی را یکی از چالش‌های مهم این صنعت برشمرد و اظهارداشت: متاسفانه تحریم‌ها و سیاست‌های انقباضی موجب بروز مشکل در تامین منابع لازم چه برای سرمایه در گردش و چه برای زیرساخت‌ها و توسعه طرح‌ها شده است و جالب‌تر این‌که به جای هدایت منابع بانک ها به سوی تولید، اندک منابع ما نیز برای دریافت ارز یا تسهیلات در بانک‌ها قفل می‌‌شود و چنانچه موفق به دریافت تسهیلات شویم تا ۳۵ درصد باید بهره بپردازیم.

وی گرفتاری‌های ترخیص کالا از گمرک را نیز از دیگر چالش‌ها برشمرد و گفت: بخشنامه‌های متعدد و مسیر پرپیچ و خم تکمیل مدارک برای ترخیص کالا باعث معطل‌‌ماندن بخشی از تولید می‌شود.

ابهری با اشاره به طرح‌های توسعه بلانتون گفت: در حال طراحی و سپس احداث جدیدترین خطوط تولید اقلام بزرگ هستیم و اقلام کوچک نیز دو برابر می‌شود.

وی اضافه کرد: ظرفشویی، لباسشویی و ساید‌بای‌ساید بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی رونمایی می‌شود. ابهری که سمت دبیری شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه لوازم خانگی امسال را بر عهده دارد ، یاد‌آور شد که نمایشگاه لوازم خانگی انرژی‌بر و غیرانرژی‌بر جداگانه، اولی از سوم تا ششم آبان و دومی در بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی در پایان روش توزیع محصولات بلانتون را ترکیبی دانست و گفت: توزیع بلانتون با شیوه‌های گوناگون صورت می‌گیرد به گونه‌ای که هم به صورت سازمانی، هم بنکداری و هم در فضای دیجیتال و … توزیع می‌شود.

 

منبع: اطلاعات انلاین