هرچند شهاب زاهدی با درخششی غیر منتظره هر ۳ گل تیم پرسپولیس را به پیکان زد اما نمی توان از نقش یک ستاره دیگر در این پیروزی به سادگی گذشت. در دقیقه ۱۳ ارسال دقیق  سروش رفیعی از روی نقطه کرنر درست به میانه محوطه جریمه رفت و شهاب زاهدی بلند قامت با یک پرش […]

- ستاره پرسپولیس به سرمربی تیم ملی پیام داد؛ من آماده‌ام!/ سروش رفیعی در جام ملت‌های آسیا؟

هرچند شهاب زاهدی با درخششی غیر منتظره هر ۳ گل تیم پرسپولیس را به پیکان زد اما نمی توان از نقش یک ستاره دیگر در این پیروزی به سادگی گذشت.

در دقیقه ۱۳ ارسال دقیق  سروش رفیعی از روی نقطه کرنر درست به میانه محوطه جریمه رفت و شهاب زاهدی بلند قامت با یک پرش بلند بالاتر از همه توپ را با ضربه سر به گوشه دروازه پیکان فرستاد. گل اول پرسپولیس این چنین به ثمر رسید و در دقیقه ۷۲ پاس بلند سروش رفیعی با کنترل سینه عالی شهاب زاهدی و حرکت پا به توپ او همراه شد و یک بغل پای چشم‌نواز و دقیق کافی بود که شهاب و پرسپولیس دو گله شوند. در ادامه هم در دقیقه ۷۹ سروش رفیعی یک تنه به محوطه جریمه تیم پیکان زد و با زیرکی یک پنالتی هم گرفت تا شهاب زاهدی پشت آن ایستاده و هت تریک خود را کامل کند.

سروش رفیعی با ۲ پاس گل و گرفتن یک پنالتی ستاره اول پرسپولیس در این دیدار بود تا همه را به یاد دوران اوج خود بیندازد. ستاره شماره ۷ پرسپولیس پس از پایان این دیدار درباره نمایش درخشان او در ترکیب پرسپولیس و شانس دعوت به تیم ملی عنوان کرد: اگر کارشناسی در این باره صحبت کرده و شما هم عنوان می‌کنید، لطف‌تان است. من هم به اندازه بچه‌ها یا کمتر از آنها، در قهرمانی‌های فصل قبل پرسپولیس نقش داشتم. بحث تیم ملی، یک مسئله ملی است و من تمام تلاش خودم را می‌کنم و هنوز هم برای دعوت به تیم ملی امیدوار هستم. آقای قلعه‌نویی را می‌شناسم و از قبل هم با خواسته ایشان آشنا هستم. من باید تمام توانم را تا آخرین لحظه بگذارم و اگر ایشان صلاح بدانند، به تیم ملی دعوت می‌شوم و خیلی خوشحال خواهم شد و پس از آن تمام توانم را برای تیم ملی می‌گذارم؛ در غیر این صورت فقط برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین نتایج را در جام ملت‌های آسیا بگیرند.

از اردوی سرخپوشان تهرانی خبر می‌رسد، تغییر سیستم تیم ملی ایران و استفاده از سامان قدوس در ترکیب اصلی به عنوان پلی‌میکر حسابی به سروش رفیعی انگیزه داده و به قول معروف موتور این بازیکن را روشن کرده است.

در فوتبال فعلی کشورمان بازیکن پلی میکر به ندرت پیدا می شود و با توجه به شباهت‌های سبک بازی سامان قدوس و سروش رفیعی، حالا هافبک بازیساز پرسپولیس امیدوار است با تداوم درخشش خود به تیم ملی دعوت شده و حتی مسافر جام ملت‌های آسیا شود.

منبع: خبـر ورزشی