به گزارش زیرنویس از ایلام: محمد سبحان حسنی، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام صبح امروز در نشست خبری با حضور بانوان فعال در عرصه رسانه،ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم اشغال گر صهیونیست، گفت : رژیم جعلی اسرائیل جنگ روانی خود را با ابر رسانه های دنیا پیش میبرد ، و با […]

به گزارش زیرنویس از ایلام: محمد سبحان حسنی، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام صبح امروز در نشست خبری با حضور بانوان فعال در عرصه رسانه،ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم اشغال گر صهیونیست، گفت : رژیم جعلی اسرائیل جنگ روانی خود را با ابر رسانه های دنیا پیش میبرد ، و با کمک این رسانه ها جنایت های خود را مخفی نگه میدارد.

️وی بیان داشت: در برابر ظلم های صهیونیست نباید سکوت کرد، و رسانه های ما تا کنون، به خوبی این جنایت ها را به گوش دنیا رسانده اند.

️حسنی افزود: با توجه به انتخابات پیش رو در کشور، پایین امدن مشارکت و قهر کردن با صندوق رای به ضرر همگان در جامعه است.و از رسانه ها انتظار می رود ،آسیب های اجتماعی را که به علت عدم تببین درست مسائل است، مطالبه نمایندو  نباید به یک ضد ارزش تبدیل شود.و انتظار می رود با بازنگری در انتشار اخبار اجتماعی و جلوگیری از ایجاد استرس و تنش ،امید آفرینی را به جامعه تزریق کنیم.

️برای بانوان در حوزه ورزش ویژه در حال پیگیری هستیم ، و در قالب مصوبات سفر آقای رئیس جمهور مطرح می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری پرداخت و گفت: زنان در درون خانواده به عنوان مدیران خانواده می توانند تنور انتخابات را در جامعه گرم نگه دارند.

حسنی افزود: بانوان در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و همچنین رسانه های استان نیز با اجرای نقش خود در خانواده و جامعه سهم بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات اخیر داشته باشند.

وی گفت: حضور بانوان استان ایلام در عرصه انتخابات در سال های اخیر بسبار مناسب بوده و در این دوره نیز تعداد ۳۳ بانوی ایلامی در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.

این مقام مسئول افزود: ضروری است هزینه های انتخاباتی کاندیداها نیز در  حسابی تعیین شده و متمرکز شود تا دستگاه‌های نظارتی دخل و خرج کاندیداها و مخارج مازاد بر این حساب ها را رصد نمایند.

کوثر موسوی/ایلام

منبع خبر: رکنـا