شمس آذر قزوین نوار پیروزی‌های متوالی تراکتور تبریز در لیگ بیست‌وسوم را پاره کرد.

فوتبال - شگفتی لیگ برتر در تبریز رقم خورد

تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (شنبه) در ادامه دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل شمس آذر قزوین صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.

پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۷ و محمدرضا رضایی در دقیقه ۳۳ دروازه تراکتور را گشودند تا شاگردان سعید دقیقی با برد راهی رختکن شوند. شمس آذر در آغاز نیمه دوم مجدداً به گل رسید و امیرمحمد نسایی در دقیقه ۴۷ گل سوم شمس آذر را به ثمر رساند.

مهدی عبدی با گلزنی در دقیقه ۷۰،‌ یکی از گل‌های خورده تراکتور را جبران کرد و ریکاردو آلوز در دقیقه ۸۱، گل دوم تراکتور را ثبت کرد که این گل‌ها برای فرار تیم پاکو خمس از شکست کافی نبودند.

تراکتور که پس از دو شکست در دو هفته نخست موفق به کسب چهار پیروزی متوالی شد، سومین باخت خود در این فصل را تجربه کرد و با ۱۲ امتیاز، در رده سوم جدول باقی ماند. شمس آذر نیز که برای دومین بار در لیگ بیست‌وسوم طعم پیروزی را چشید، با چهار امتیاز جایگاه خود را در رده پانزدهم جدول مستحکم کرد و به صعود به رده‌های بالاتر امیدوارتر شد.

محمد آقاجان‌پور از تراکتور و علیرضا جعفرپور و عیسی مرادی از شمس آذر بازیکنانی بودند که با کارت زرد روح‌الله شریفی داور مسابقه روبه‌رو شدند.

منبع: خبـر ورزشی