به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و شمس آذر قزوین از هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۱۵ امروز شنبه به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز شد. این دیدار در نیمه اول با برتری ۲ بر صفر شمس آذری‌ به اتمام رسید. پوریا سرآبادانی (۱۷) از روی نقطه پنالتی و محمدرضا […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و شمس آذر قزوین از هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۱۵ امروز شنبه به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز شد.

این دیدار در نیمه اول با برتری ۲ بر صفر شمس آذری‌ به اتمام رسید.

پوریا سرآبادانی (۱۷) از روی نقطه پنالتی و محمدرضا رضایی (۳۳) گلزنان این دیدار در نیمه اول بودند.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، آقاجانپور، صفا هادی، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده، ریکاردو آلوز، مهدی عبدی، محمد نادری، عارف آقاسی، سیامک نعمتی

سرمربی: پاکو خمز

ترکیب شمس آذر قزوین: علیرضا جعفرپور، محمدرضا رضایی، سعید کریمی، هومن ربیع زاده، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آل بوسبیح، امیرمحمدی نسایی، عل اصغر اعرابی و رحمان جعفری

سرمربی: سعید دقیقی

داور: روح اله شریفی کمک داور: عباس پورحیدری، حامد تازه پور

کارت زرد: محمد آقاجان پور از تراکتور

برتری یک نیمه‌ای شمس آذر در یادگار امام با چاشنی بُهت هواداران تبریزی

بازی در نیمه اول برای هر دو تیم پایاپای آغاز شد و دو تیم در تلاش بودند تا موقعیت‌های گلزنی به روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند اما مشخص بود دو تیم به خوبی همدیگر را آنالیز کرده و راه‌های نفوذ را به روی هم بسته بودند.

در ادامه بازی این بازیکنان شمس آذر بودند که به روی دروازه تراکتور فشار آوردند تا به گل برسند که تا حدودی هم موفق بودند و این حمله‌ها جواب داد طوریکه در دقیقه ۱۶ آقاجان پور بازیکن شمس آذر را در محوطه جریمه متوقف کرد که داور خطای پنالتی به سود نماینده قزوین اعلام کرد تا یخ بازی شکسته شود. محمدرضا کریمی در دقیقه ۱۷ توپ را به تور دروازه تراکتور چسباند تا تیمش مقابل میزبان پیش بیفتد.

شمس آذری‌ها که با گل زده روحیه بالایی گرفته بودند به حملات خود ادامه دادند تا بتوانند به گل‌های بیشتری دست یابند. تلاش آنها در ادامه بی نتیجه نماند و موفق شدند با یک ارسال به روی دروازه تراکتور صاحب موقعیت گل شوند. در این موقعیت رضایی از اشتباه مدافعان و دروازه‌بان تراکتور نهایت بهره را برد و توانست گل دوم شمس آذر را در دقیقه ۳۳ به ثمر برساند.

در اواخر نیمه اول فرصت خوبی در اختیار بازیکنان تیم تراکتور قرار گرفت که ضربه سر سیامک نعمتی به شکل خطرناک از کنار دروازه شمس آذر به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری شاگردان سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر به پایان برسد.

منبع: مـهر