سویا ۱ – ۱ رئال مادرید/ توقف کهکشانی‌ها مقابل یاران راموس
سویا ۱ – ۱ رئال مادرید/ توقف کهکشانی‌ها مقابل یاران راموس

در چارچوب هفته دهم لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه سانچس پیس خوان میهمان سویا بود و به تساوی یک بر یک رسید. در این بازی برای سویا، دیوید آلابا (گل به خودی) و برای رئال دنی کارواخال گلزنی کردند. آلابا در بازی امشب برای اولین بار در دوران حرفه‌ای‌اش و در مسابقات لیگ داخلی، گل […]

- سویا ۱ - ۱ رئال مادرید/ توقف کهکشانی‌ها مقابل یاران راموس

در چارچوب هفته دهم لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه سانچس پیس خوان میهمان سویا بود و به تساوی یک بر یک رسید.

در این بازی برای سویا، دیوید آلابا (گل به خودی) و برای رئال دنی کارواخال گلزنی کردند. آلابا در بازی امشب برای اولین بار در دوران حرفه‌ای‌اش و در مسابقات لیگ داخلی، گل به خودی زد. این بازیکن تاکنون ۳۵۹ مرتبه با پیراهن تیم‌های هوفنهایم، بایرن مونیخ و رئال مادرید به میدان رفته است و تا پیش از جدال امشب کهکشانی‌ها با سویا، هرگز مرتکب چنین اشتباهی نشده بود.

حضور راموس با پیراهن سویا، آن هم مقابل رئال مادرید از نکات مهم این مسابقه بود. این بازیکن در نیمه اول با رودیگر، مدافع رئال مادرید درگیر شد. البته در دقایق پایانی نیز وینیسیوس با بازیکنان سویا درگیر شد که در نهایت داور به او و ۲ بازیکن سویا کارت زرد نشان داد.

رئال مادرید با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و همچنان در صدر قرار دارد. خیرونا با یک بازی کمتر و ۲۲ امتیاز در رده دوم و بارسلونا با یک بازی کمتر و ۲۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد.  سویا با ۹ امتیاز در جایگاه سیزدهم جای دارد.

باشگاه خبرنگاران