تیم تنیس دختران ایران به گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه صعود کردند
تیم تنیس دختران ایران به گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه صعود کردند

تیم تنیس دختران ایران با برتری برابر لائوس، صعود خود به گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را قطعی کرد.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، بانوان تنیسور ایران که برای حضور در رقابت‌های بیلی جین‌کینگ‌کاپ عازم بحرین شده بودند با برتری مقابل تیم‌های عراق، عربستان و لائوس صعود خود به گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را مسجل کردند.

بانوان تنیسور ایران در اولین دیدار خود تیم عراق را شکست دادند و در دومین دیدارشان به مصاف عربستان رفتند. شاگردان مونا نوریان در دومین گام با شکست عربستان به‌عنوان صدرنشین راهی دور بعد شدند تا خود را آماده دیدار با لائوس، تیم اول گروه چهار کنند. این دیدار امروز (شنبه) در شرایطی برگزار شد که ملی‌پوشان تنیس ایران در یک بازی سخت و طولانی در نهایت ۳ بر صفر پیروز شدند تا صعود خود به گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را قطعی کنند.

فریده اشرف گنجویی نایب رئیس فدراسیون، فرشاد صفتی رئیس کمیته تیم‌های ملی، مونا نوریان مربی، پولینا مرنکوا (مربی ازبکستانی) به‌عنوان کمک و دکتر شیوا آب‌بر به‌عنوان پزشک تیم کشورمان را همراهی کردند.

این مسابقات از ۲۶ تا ۲۹ مهر ماه با حضور تیم‌های ایران، ویتنام، تاجیکستان، لائوس، برونئی، مالدیو، قرقیزستان، بحرین، بوتان، عراق، ماکائو، عربستان، قطر و نپال برگزار خواهد شد. دیگر تیم صعودکننده به گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه، قرقیزستان است که با برتری ۳ بر صفر مقابل قطر همراه ایران جواز صعود را دریافت کرد.

تیم تنیس بانوان ایران فردا شب وارد تهران خواهد شد.

 

منبع: ایسـنا