عبدالمالکی: ماموریتم در ریاض کسب مدال طلاست/ نیازمند دعای خیر مردم هستم
عبدالمالکی: ماموریتم در ریاض کسب مدال طلاست/ نیازمند دعای خیر مردم هستم

عبدالمالکی ملی پوش موی تای ایران در مورد حضورش در بازی‌های جهانی هنر‌های رزمی، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ، «مسعود عبدالمالکی» در مورد آخرین شرایط خود برای حضور در “کامبت گیمز” عربستان اظهار داشت: خوشبختانه در آرمانی‌ترین شرایط ممکن در طول عمر ورزشی ام به سر می‌برم. هیچ گاه تا این حد آماده و سرحال نبودم. در چند ماه گذشته تمریناتم را به صورت جدی و مستمر در کشور نیوزیلند دنبال کردم و اکنون هم حدود یک ماه است که زیر نظر هادی محمدزاده مربی اعزامی و همچنین برادرم داود عبدالمالکی در اردو به سر برده و تمرینات ویژه‌ای را پشت می‌گذارم.

عبدالمالکی در پاسخ به این سئوال که پیش بینی اش از نتایج کامبت گیمز چیست، گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قول می‌دهم که با کسب مدال طلای این مسابقات، دل مردم کشورم را شاد کنم.

وی تصریح کرد: از هادی محمدزاده مربی اعزامی و همچنین برادرم بسیار تشکر می‌کنم که در مسیر آماده سازی من برای این مسابقات، یک لحظه را از دست نداده و با تمام توان و اترژی  تلاش کردند و از جان ودل زحمت کشیدند. حالا نیازمند دعای خیر مردم هستم تا بتوانم خوش رنگ‌ترین مدال این بازی‌ها را برای کاروان ایران به ارمغان آورم.

عبدالمالکی در پایان خاطرنشان کرد: هدفم خوشحال کردن مردم و سربلندی ورزش ایران در این رویداد مهم است. برای همین سعی می‌کنم ماموریتم را در ریاض به درستی انجام دهم. در عوض انتظار دارم مسئولان هم پای کار بیایند و از موی تای IFMA  و قهرمانانش حمایت کافی و درخور را داشته باشند. در اینجا لازم می‌دانم از جواد نصیری نماینده این فدراسیون در ایران نیز تشکر ویژه کنم که الحق و الانصاف برای اعتلای موی تای کشورمان کم نگذاشته است.

منبع: ایسـنا