به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی در حاشیه افتتاح سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری اظهار داشت: ابتدا از حضور فعال رسانه‌ها در هفته تربیت بدنی و ورزش تشکر می‌کنم. در خانواده ورزش در این هفته فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته که نام این هفته را به ذهن مردم می‌آورند. به هر […]

هاشمی: برگزاری مجمع پرسپولیس و استقلال به تعویق افتاد
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی در حاشیه افتتاح سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری اظهار داشت: ابتدا از حضور فعال رسانه‌ها در هفته تربیت بدنی و ورزش تشکر می‌کنم. در خانواده ورزش در این هفته فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته که نام این هفته را به ذهن مردم می‌آورند. به هر حال این سالن دوومیدانی یکی از سالن‌های معتبر و بین‌المللی ما بوده که خدمات خوبی را در عرصه دوومیدانی و توسعه ورزش همگانی داشته است.

وی افزود: چند سال بود که این سالن به دلیل فرسودگی و قدمت بسیار زیادی که داشت نیاز به بازسازی داشت و رقمی بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان هزینه بازسازی این سالن شده است. این مجموعه از ساعت ۶ صبح تا ۲۲:۳۰ شب در اختیار خانواده‌ها و کسانی که در توسعه ورزش کمک می‌کنند قرار می‌گیرد. ما اعتقاد داریم چنین سالن‌هایی که مرجعیت دارند بیشتر توجه شود تا عموم مردم از ظرفیت ورزش استفاده کنند. این سالن در بحث تخصصی هم در رشته دوومیدانی فعال است و قهرمانان ملی‌پوش ما از امکانات آن استفاده خواهند کرد.

وزیر ورزش و جوانان درباره بلاتکلیف ماندن برخی فدراسیون‌ها و اداره آن‌ها با سرپرست‌ها توضیح داد: درباره این مساله باید از معاونت مربوطه آن پرسیده شود. ما مصمم هستیم که فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند دسته‌بندی شوند و با توجه به اولویت‌بندی که انجام می‌شود در آستانه المپیک انتخابات برگزار شود و هرچه سریعتر روسای فدراسیون‌ها مستقر شوند.

هاشمی درخصوص برگزاری مجمع سرخابی‌ها اظهار داشت: فکر می‌کنم اطلاعاتی که داریم این مجمع فردا برگزار نشود و یک تنفسی به مجمع داده شده و برگزاری آن عقب افتاده است و حتما این موضوع در دستور کار قرار دارد تا مجمع با حضور اعضای مجمع برگزار شود تا دغدغه‌ها و نگرانی‌ها برطرف شود. ابطال انتخابات دو فدراسیون کشتی و ناشنوایان؟ انتخابات که برگزار شده است، یک رایی صادر شده و در حال بررسی است تا مشکلات و مسائل آنها برطرف شود.

وی در پایان در خصوص فدراسیون ژیمناستیک گفت: این فدراسیون هم یک فدراسیون مادر و پایه است باید مسائل و مشکلات آن برطرف شود. با توجه به اینکه سالها کار بین‌المللی در ورزش کردم این قول را می‌دهم که دغدغه و نگرانی این فدراسیون هم برطرف شود. 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا