رضایت آنچلوتی از تساوی برابر سویا
رضایت آنچلوتی از تساوی برابر سویا

آنچلوتی سرمربی رئال مادرید تساوی برابر سویا را عادلانه دانست البته او از نمایش شاگردانش در نیمه دوم راضی نبود.

 

به گزارش زیرنویس،  رئال مادرید در هفته دهم رقابت‌های لالیگا به مصاف سویا رفت. رئال در این بازی خارج از خانه با تساوی یک بر یک متوقف شد تا دو امتیاز ارزشمند را قبل از ال کلاسیکو از دست دهد؛ البته این تیم در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست فرصت‌های خوبی را خلق کردیم و نزدیک بود به گل برسیم. رودریگو و وینیسیوس دو فرصت خوب گلزنی در نیمه نخست داشتند که از آن‌ها استفاده نکردند. در نیمه دوم انرژی لازم را نداشتیم. در این نیمه بیش‌تر اذیت شدیم. نتوانستیم آن‌گونه که می‌خواهیم کنترل توپ و میدان را در دست داشته باشیم. به نظرم تساوی عادلانه بود.

او درباره تقابل با راموس گفت: از دیدن راموس خوشحال شدم و برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

آنچلوتی درباره داوری گفت: داور سطح بالایی داشت و از کیفیت لازم برخوردار بود. من مسخره نمی‌کنم و باید بگویم که همه تصمیم‌های داور درست بودند. تنها به داور گفتم که چرا به من تذکر داد.

سرمربی رئال مادرید در پایان صحبت‌هایش گفت: وینیسیوس تلاش زیادی کرد اما ناواس امشب بسیار خوب بود. بازی درگیرانه بود و داور به خوبی عمل کرد. در بین بازیکنان رئال رقابت زیاد است و من باید به همه بازی بدهم. سویا تیم باکیفیتی است. آن‌ها با تراکم زیاد در خط دفاعی بازی می‌کنند و این کار هر تیمی را سخت می‌کند. بعد از فیفا دی همیشه بازی‌ها سخت است. بازی هیجان انگیزی بود و تساوی برای چنین بازی بد نیست.

باشگاه خبرنگاران