بعد از سپاهان، پرسپولیس هم به دلیل تخلف نقل و انتقالاتی با جریمه مواجه شد و یک امتیاز از این تیم کسر گردید تا حواشی مربوط به قوانین نقل و انتقالاتی در فوتبال ایران داغ باشد. تخلف باشگاه پرسپولیس در این بود که این باشگاه مالیات قرارداد گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی خود را برعهده گرفت […]

- ستاره پرسپولیس چطور مجوز بازی گرفت؟

بعد از سپاهان، پرسپولیس هم به دلیل تخلف نقل و انتقالاتی با جریمه مواجه شد و یک امتیاز از این تیم کسر گردید تا حواشی مربوط به قوانین نقل و انتقالاتی در فوتبال ایران داغ باشد. تخلف باشگاه پرسپولیس در این بود که این باشگاه مالیات قرارداد گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی خود را برعهده گرفت که این موضوع خلاف قوانین نقل و انتقالاتی بود. گولسیانی تا زمان اصلاح قرارداد اجازه بازی نداشت ولی این بازیکن در دیدار مقابل پیکان به میدان رفت و فیکس بازی کرد.

گولسیانی اما چطور مجوز بازی گرفت و قرارداد این بازیکن چطور اصلاح شد. چند روز قبل از بازی مقابل پیکان این بازیکن به همراه وکیل خود راهی باشگاه پرسپولیس شد. مدیران پرسپولیس ابتدا به اندازه مالیاتی که این بازیکن باید پرداخت کند، قرارداد گولسیانی را افزایش دادند و سپس در قرارداد ذکر کردند پرداخت مالیات برعهده خود بازیکن است و گولسیانی از روی قراردادش باید این پول را پرداخت کند.

اتفاقی که فقط صورت مسئله را پاک می‌کند و در عمل تفاوتی با قرارداد قبلی ندارد. در واقع باز هم باشگاه پرسپولیس مالیات این بازیکن را پرداخت می‌کند و فرقی در اصل ماجرا ایجاد نخواهد کرد. هرچه که هست این قوانین عجیب نقل و انتقالاتی حسابی دست و پا گیر شده و تیم‌های مختلف را به دردسر انداخته است. حال باید دید برای فصل آینده دوباره این قوانین پابرجا خواهد ماند و یا اینکه بعد از اعتراض شدید تیم‌های مطرح لیگ برتری، این قوانین اصلاح و یا به طور کامل حذف خواهد شد.  

منبع: خبـر ورزشی