نسل کشی در غزه را متوقف نکنید منطقه از کنترل خارج می‌شود
نسل کشی در غزه را متوقف نکنید منطقه از کنترل خارج می‌شود

وزیر امور خارجه ایران به آمریکا و اسرائیل هشدار داد که اگر فورا جنایت علیه بشریت و نسل کشی در غزه را متوقف نکنند، هر احتمالی در هر لحظه‌ای وجود دارد و منطقه از کنترل خارج خواهد شد. به گزارش «اطلاعات آنلاین»، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت وگو با […]

- نسل کشی در غزه را متوقف نکنید منطقه از کنترل خارج می‌شود

وزیر امور خارجه ایران به آمریکا و اسرائیل هشدار داد که اگر فورا جنایت علیه بشریت و نسل کشی در غزه را متوقف نکنند، هر احتمالی در هر لحظه‌ای وجود دارد و منطقه از کنترل خارج خواهد شد.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت وگو با خانم «نالدی پاندور» وزیر خارجه (وزیر روابط و همکاری‌های بین‌المللی) آفریقای جنوبی در محل وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: رئیس جمهور آمریکا با حضور خود در تل‌آویو رسما اعلام کرد که صدها هواپیما و کشتی و کامیون حامل سلاح را برای حمایت از کشتار و قتل عامی که اسرائیل در غزه در حال انجام است، ارسال خواهد کرد.

وی افزود: مایه شرمساری است که این رئیس جمهور اعلام می‌کند من توانستم برای حدود ۲۰ کامیون کمک انسانی از مرز رفح به غزه حمایت ‌می‌کنم. این نشانگر آن است که رژیم جعلی اسرائیل به نیابت از آمریکا امروز علیه غیرنظامیان و فلسطینی‌ها وارد یک جنگ به شکلی نیابتی شده است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مایلم از این تریبون با صدای بلند اعلام کنم که امروز منطقه همانند بشکه باروت است و هرگونه محاسبه غلط در ادامه این جنگ افروزی، نسل کشی و قتل عام و کوچاندن اجباری ساکنان غزه و کرانه می‌تواند پیامد‌های سنگین در منطقه و علیه منافع جنگ افروزان در منطقه به همراه داشته باشم.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: مایلم به آمریکا و عامل نیابتی اش رژیم جعلی اسرائیل هشدار بدهم که اگر فورا جنایت علیه بشریت و نسل کشی در غزه را متوقف نکنند، هر احتمالی در هر لحظه‌ای وجود دارد و منطقه از کنترل خارج خواهد شد و دود آن به چشم جنگ افروزان و مسببان آن خواهد رفت.

تعداد بازدید : ۰

 

منبع: اطلاعات انلاین