امیر قلعه نویی و مهدی محمد نبی، سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتبال ایران امروز طی جلسه‌ای برای بررسی تورنمنت شرق آسیا تشکیل جلسه دادند.   در این جلسه شرایط حضور تیم ملی فوتبال پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تورنمنتی که قرار است بین کشورهای شرق آسیا برگزار شود، بررسی شد.   قرار […]

- جلسه قلعه نویی و نبی برای تورنمنت شرق آسیا

امیر قلعه نویی و مهدی محمد نبی، سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتبال ایران امروز طی جلسه‌ای برای بررسی تورنمنت شرق آسیا تشکیل جلسه دادند.

 

در این جلسه شرایط حضور تیم ملی فوتبال پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تورنمنتی که قرار است بین کشورهای شرق آسیا برگزار شود، بررسی شد.

 

قرار است این دو جلسه‌ای را با سازمان لیگ برگزار کنند که در صورت تصمیم نهایی، موافقت باحضور در این رقابت‌ها را اعلام کنند.

 

در صورتی که تیم ملی خواستار شرکت در این مسابقات باشد، احتمال تغییر تاریخ شهرآورد تهران وجود ندارد چراکه این بازی‌ها در زمانی برگزار می‌شود که با داربی همزمان نباشد.

 

امیر قلعه‌نویی و مقامات فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بودند که در این مسابقات با دو تیم بزرگ دیدار خواهند کرد اما به علت برگزاری بازی‌ها در زمانی خارج از پنجره فیفا دی، لژیونرها حضور نخواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران