هاشم بیک‌زاده که در سال های گذشته دستیار امیر قلعه نویی در تیم گل گهر بود در بازی با هوادار روی نیمکت آبی‌ها دیده نشد و گفته می شود از کادر فنی استقلال جدا شده است. خبرهای رسیده حاکی از آن است دلیل جدایی این مربی این است که باشگاه استقلال به دلیل نزدیک شدن […]

- دلیل جدایی مربی استقلال مشخص شد

هاشم بیک‌زاده که در سال های گذشته دستیار امیر قلعه نویی در تیم گل گهر بود در بازی با هوادار روی نیمکت آبی‌ها دیده نشد و گفته می شود از کادر فنی استقلال جدا شده است.

خبرهای رسیده حاکی از آن است دلیل جدایی این مربی این است که باشگاه استقلال به دلیل نزدیک شدن به سقف قرارداد و اینکه هنوز قرارداد بلانکو را هم نهایی نکرده است، نمی‌تواند، مربی جدیدی را به کادر فنی تیم اضافه کند.

در حال حاضر یوسو سسما به عنوان مربی بدنساز و بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در کادر فنی استقلال حضور دارند. هم چنین مهدی هاشمی‌نسب، حمید رضا رجبی، کیانوش رحمتی و محمد نوازی مربیان استقلال بشمار می روند که در هدایت استقلال، جواد نکونام را همراهی می‌کنند.  

هاشم بیک‌زاده یکی دو هفته بعد از شروع بازی‌ها به کادر فنی تیم آبی اضافه شده بود و حتی در یکی از بازی‌ها روی نیمکت استقلال دیده شد.

منبع: خبـر ورزشی