اگر پرسش کنیم در پایان بازی استقلال – هوادار کدام بازیکن از همه خوشحال‌تر بود شاید خیلی‌ها به مهرداد محمدی اشاره کنند. بازیکنی که پنالتی گرفت و دو گل زد تا بیشترین نقش را درکامبک داشته باشد. این درخشش خیلی به مهرداد محمدی چسبید چون جدا از اینکه موجب برد استقلال شد، سبب می‌شود جای […]

- خوشحال‌ترین استقلالی از کامبک آبی‌ها چه کسی بود؟

اگر پرسش کنیم در پایان بازی استقلال – هوادار کدام بازیکن از همه خوشحال‌تر بود شاید خیلی‌ها به مهرداد محمدی اشاره کنند. بازیکنی که پنالتی گرفت و دو گل زد تا بیشترین نقش را درکامبک داشته باشد. این درخشش خیلی به مهرداد محمدی چسبید چون جدا از اینکه موجب برد استقلال شد، سبب می‌شود جای پای او در تیم ملی محکم‌تر شود.

اما بازیکنی که در پایان بازی با هوادار از همه خوشحال‌تر بود مهرداد محمدی نبود. این بازیکن ایمان سلیمی بود. اشتباه او در بازی با سپاهان که منجر به باخت آبی‌ها شد، این بازی به شکل دیگری تکرار شد و استقلال را تا آستانه ی شکست دوم پیش برد اما در نهایت با درخشش مهرداد محمدی ورق برگشت و در نهایت استقلال ۳-۱ برنده شد.

ایمان سلیمی در نیمه ی نخست و در فضای مجازی خیلی انتقاد از تماشاگران استقلال شنید اما تغییر شرایط این بازی و درخشش مهرداد محمدی سبب شد در پایان بازی انتقادات از ایمان سلیمی کم و حتی فراموش شود. در پایان بازی بر خلاف ابتدای بازی همه از درخشش مهرداد محمدی و کامبک رویایی آبی‌ها حرف می‌زدند. به همین دلیل ایمان سلیمی در پایان بازی با هوادار خوشحال‌ترین بازیکن آبی بود. اگر اشتباه او در این بازی هم موجب باخت آبی‌ها می‌شد، بدون شک در ادامه مسابقات شرایط بازی او در ترکیب سخت‌تر می‌شد. به خصوص که قرار است از این پس دیدارهای استقلال در استادیوم آزادی با حضور تماشاگر برگزار شود.  

منبع: خبـر ورزشی