پاسخ نماینده حماس به ثبت نام جوانان ایرانی برای اعزام به غزه
پاسخ نماینده حماس به ثبت نام جوانان ایرانی برای اعزام به غزه

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: با گذشت ۱۵ روز از عملیات طوفان الاقصی مجاهدان فلسطینی ثابت قدم در درگیری با سربازان صهیونیستی هستند و این طوفان منتهی به نابودی رژیم کودک کش اسراییل می‌شود.

 

به گزارش زیرنویس، ایرنا نوشت: خالد قدومی شامگاه یکشنبه در اجتماع بزرگ حمایت از مقاومت و مردم مظلوم غزه و در پایتخت مقاومت جهان اسلام افزود: ما عملیات طوفان الاقصی را آغاز کردیم که در نتیجه آن حداقل ۲ هزار نفر از شهرک نشینان و سربازان صهیونیستی به هلاکت رسیدند و این رژیم بیش از ۲ هزار زخمی و میلیارد ها دلار خسارت اقتصادی متحمل شد.

وی تصریح کرد: حدود ۲۵ پزشک و یا بیشتر در خط اول دفاع از میهن خویش و در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم کودک کش صهیونیستی به شهادت رسیدند.

نماینده جنبش حماس در ایران اظهار داشت: در محضر شهدا و در فضای شهادت و خاطرات ویژه قرار داریم و روح بزرگ شهید راه قدس حاج قاسم سلیمانی حضور دارد و به وعده خدا ایمان داریم.

وی کرد: جهانیان این کشتار جمعی و نسل کشی را می بینید و بایدن و بلینکن در اتاق جنگ رژیم صهیونیستی شرکت کردند و آیا کسی به آنها نگفت که جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت ما یک قرن قدمت دارد؟

قدومی افزود: امروز جهانیان متوجه سیاست های منافقانه آمریکا و قدرت های غربی و اتفاقات فلسطین و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی شده اند.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل تهدید جدی موجودیت رژیم صهیونیستی است که بایدن به خط مقدم حمایت از این رژیم آمده، اما اعلام می کنیم شما نمی توانید رژیم صهیونیستی را نجات بدهید و غزه پیروز و صهیون نابود است.

نماینده جنبش حماس در ایران با اشاره به وضعیت میدانی در فلسطین بیان کرد: امروز با توجه به‌ حضور جمهوری اسلامی در منطقه، هزاران دانشجو با شعار حمایت از فلسطین به میدان آمده اند.

وی تاکید کرد: خون در غزه و فلسطین بسیار لبریز شده است و مردم جهان این جنایت جنگی را تحمل نمی کنند، البته گذرگاه رفح با فشار دیپلماسی سیاسی باز شده است و طبق قوانین بین المللی گذرگاه ها زمان جنگ باید باز باشند.

وی با ذکر لزوم و اهمیت امداد رسانی با مردم تحت محاصره غزه گفت: باید گذرگاه رفح برای امداد رسانی باز شود تا مردم غزه امدادهای و کمک ها مردم ایران و دیگر کشورها را دریافت کنند.

قدومی ادامه داد: در حالی که در زمان محاصره غزه ۵۰۰ کامیون حداقل وارد منطقه می شد، اما فقط اجازه ورود ۲۰ کامیون داده شده که در اقیانوس نیازمندی غزه تنها یک نقطه است.

نماینده حماس در ایران افزود: به عنوان پزشک و یک فلسطینی از اینکه میلیون‌ها نفر برای اعزام به فلسطین و غزه ثبت نام کرده اند تشکر می کنم و انشالله نماز فتح را در قدس می خوانیم.

اجتماع بزرگ حمایت از مقاومت و مردم مظلوم غزه و در پایتخت مقاومت جهان اسلام با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی و مردم انقلابی کرمان در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

منبع: اطلاعات انلاین