بازی‌های پاراآسیایی| بنی‌طبا به دنبال تکرار طلا
بازی‌های پاراآسیایی| بنی‌طبا به دنبال تکرار طلا

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، سید میثم بنی طبا نماینده پاراجودو ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو پس از صعود به فینال وزن منهای ۶۰ کیلو گرم کلاس J1 اظهار کرد: از رسیدن به فینال خیلی خوشحالم اما هنوز فینال مانده و امیدوارم دعای خیر مردم توشه راهم باشد تا بتوانم از بازی فینال […]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، سید میثم بنی طبا نماینده پاراجودو ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو پس از صعود به فینال وزن منهای ۶۰ کیلو گرم کلاس J1 اظهار کرد: از رسیدن به فینال خیلی خوشحالم اما هنوز فینال مانده و امیدوارم دعای خیر مردم توشه راهم باشد تا بتوانم از بازی فینال سر بلند بیرون بیایم و حریف هندی‌ام را شکست دهم. امیدوارم مدال طلا را به گردنم بیاندازم تا سرود کشورم در سالن طنین‌انداز شود. 

وی در خصوص حریف هندی‌اش در فینال وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کلاس J1 عنوان کرد: ۵ ماه پیش در قهرمانی آسیا با او مبارزه کردم و توانستم او را شکست دهم و طلا بگیرم. حالا هم امیدوارم این اتفاق را تکرار کنم و در آینده‌ام هم باز هم تکرار کنم. 

بنی‌طبا در پایان گفت: از مردم می‌خواهم که من را دعا کنند و از خدا بخواهند که طلا را در اینجا هم به دست بیاورم.  

او پیش از این در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون توانسته بود به مدال طلای تیمی برسد. بنی طبا در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا نیز موفق شده بود مدال برنز را بر گردن بیاویزد.  

نماینده پاراجودو کشورمان برای به دست آوردن طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو باید تا ساعاتی دیگر به مصاف کاپیل پارمار هندی برود.

پایان پیام/





منبع: فارس