ساکت: مورایس یک سال دیگر قرارداد دارد اما برای تیم‌های غیرپایتخت حاشیه می‌سازند
ساکت: مورایس یک سال دیگر قرارداد دارد اما برای تیم‌های غیرپایتخت حاشیه می‌سازند

به گزارش زیرنویس، محمدرضا ساکت در مورد شرایط تیم سپاهان، اظهار داشت: دوم آبان روز سپاهان است. روزی که سپاهان در سال ۱۳۸۶ به عنوان تنها تیم ایرانی به جام باشگاه‌های جهان راه یافت و به همین دلیل این روز به نام سپاهان انتخاب شده است. در شهر آلمالیق بازی سپاهان با آلمالیق برگزار خواهد […]

به گزارش زیرنویس، محمدرضا ساکت در مورد شرایط تیم سپاهان، اظهار داشت: دوم آبان روز سپاهان است. روزی که سپاهان در سال ۱۳۸۶ به عنوان تنها تیم ایرانی به جام باشگاه‌های جهان راه یافت و به همین دلیل این روز به نام سپاهان انتخاب شده است. در شهر آلمالیق بازی سپاهان با آلمالیق برگزار خواهد شد. در حال حاضر در تاشکند هوای بارانی داریم. دیروز تیم در ورزشگاه اصلی تمرین داشت. با توجه به برنامه‌ریزی و آنالیز و تمرینات، تیم شرایط آماده‌ای برای برگزاری مسابقه دارد. به غیر از شهریار مغانلو و رضا شکاری سایر بازیکنان در شرایط مناسب برای برگزاری مسابقه هستند و امیدواریم ظرفیت فنی خود را به خوبی بروز دهند.

ساکت در مورد اتفاقات بازی با الاتحاد عنوان داشت: هنوز نتیجه‌ای اعلام نشده است، مسائل حقوقی از مبادی بین‌المللی در حال پیگیری و سوالات AFC پاسخ داده شده است. این موضوع را پیگیری می‌کنیم اما تاکنون چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: مورایس شب گذشته در نشست خبری اعلام کرد؛ باید در هر کشور به فرهنگ و اعتقادات احترام بگذاریم که نمود خوبی داشته است. باید فوتبال را به جهت لذت بردن مردم فراهم کنیم و هر تیم در هر کشور باید به آداب و رسوم و اعتقادات کشور احترام بگذارد.

وی در مورد شایعات مطرح شده پیرامون مورایس، گفت: سرمربی تیم مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌های پرتغال داشت و نسبت به کشور خود اظهار علاقه کرده است. این سوال را از هر کسی بپرسید، دوست دارد در کشور خودش کار کند. با اینحال مورایس قرارداد ۳ ساله دارد و پایند و متعهد است.

ساکت گفت: مورایس همین چند روز پیش اعلام کرد با علاقه به عشق مردم و هواداران با جدیت کار خود را ادامه می‌دهد. متاسفانه از جریانات رسانه‌ای رنج می‌بریم که تلاش می‌کند برای تیم‌های غیر پایتخت حاشیه درست کند. این تحلیل‌های جریان رسانه‌ای است که به دنبال تخریب ثبات سپاهان است، مورایس با جدیت کار را جلو می‌برد و یک سال دیگر قرارداد دارد.

وی در مورد پرونده سپاهان در کمیته استیناف، عنوان کرد: اعتراضات جدی و قانونی به کمیته استیناف ارسال شده، امیدواریم این کمیته به دور از هیاهو و فضاسازی رسانه‌ای با تمرکز و دقت نظر همه ابعاد موضوع را بررسی کند. باشگاه سپاهان براساس مقررات اعلام شده هیچ‌گونه تخلف و ایرادی نداشته است و این موضوع نیز در حال رسیدگی است. تاکنون رأی اعلام نشده است.

پایان پیام/





منبع: فارس