مراسم تجلیل از کشتی‌گیران| از حضور با تاخیر یزدانی تا توصیه پیشکسوتان برای المپیک
مراسم تجلیل از کشتی‌گیران| از حضور با تاخیر یزدانی تا توصیه پیشکسوتان برای المپیک

در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی ۲ ستاره کشورمان غایب بودند.

مراسم تجلیل از کشتی‌گیران مدال‌آور مسابقات جهانی صربستان در حالی برگزار شد که حسن یزدانی که روز گذشته به جرگه متاهلین پیوسته بود، با تاخیر آمد.

* پس از حضور یزدانی، علیرضا دبیر اعلام کرد که داماد آمد و همه به افتخار او دست زدند.

* محمدرضا گرایی ملی‌پوش فرنگی کشورمان هم در مراسم غایب بود.

* پژمان درستکار نیز با تاخیر به سالن آمد.

* پس از صحبت‌های علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، بزرگان کشتی کشورمان به بیان نقطه نظرات‌شان پرداختند‌.

* منصور بزرگر پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان گفت: خوشحالم از الان با وجود اینکه خیلی دیر شده است به فکر المپیک هستید. البته ما هیچ وقت برخلاف کل دنیا المپیکی فکر نمی‌کنیم زیرا آنها پس از المپیک برای ۴ سال بعد فکر می کنند.

فدراسیون کشتی, مراسم تجلیل از کشتی‌گیران - مراسم تجلیل از کشتی‌گیران| از حضور با تاخیر یزدانی تا توصیه پیشکسوتان برای المپیک

* ابراهیم جوادی دیگر پیشکسوت کشتی در مراسم امروز عنوان کرد: هیچ وقت ما با برنامه جلو نرفتیم. من با وجود ۴ طلای جهان، مدال طلای المپیک ندارم و ای کاش آنها را نداشتم اما طلای المپیک داشتم. البته ناگفته نماند یک برنز دارم و قهرمان المپیک را هم ۸ بر ۲ بردم. شما جوانان هم چشم روی هم بگذارید، ۱۰ سال می‌گذرد‌‌. از الان فکر المپیک باشید و باید بیشتر توجه کنید. به قبل و بعد کاری نداریم اما امیدواریم با سربلندی از المپیک بازگردید. وقتی با مدال بازگردید، همه در جامعه خوشحال می شوند. امیدوارم با موفقیت بازگردید.

* رحیم علی‌آبادی هم توصیه‌هایی به کشتی‌گیران داشت. وی اظهارداشت: مدال های شما پویایی و لذت بردن جامعه را نشان می‌دهد اما نباید از آن سوء استفاده شود. نظر من این است که کمیته المپیک، فدراسیون و وزارت ورزش پرورده‌ای برای این قهرمان‌ها داشته باشند. سال‌ها در جهانی، آسیایی و المپیک مدال گرفتم اما حقوقم با آن برنامه ورزشی نمی‌خواند. مجبور بودم روزها کار کرده و شب‌ها ورزش کنم. الان می‌بینم وقتی قهرمانان ما پس از مدال‌گرفتن به تهران می‌آیند، برای یک عده‌شان فقط پدر و مادرشان به فرودگاه می‌آیند و برای برخی دیگر صف‌های ۱۰ کیلومتری بسته می‌شود‌. امیدوارم به قهرمانان بیشتر محبت شود‌.

پایان پیام/

 

 

 

منبع: فارس