درخواست یک کشتی‌گیر برای دریافت پاداشی مانند فوتبالیست‌ها
درخواست یک کشتی‌گیر برای دریافت پاداشی مانند فوتبالیست‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، غلامرضا محمدی سرمربی سابق کشتی آزاد کشورمان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران جهانی، عنوان کرد: امیدوارم مجموعه فدراسیون کشتی و کادرفنی به دور از حاشیه با حمایت تمام قد کمیته و وزارت ورزش و جوانان دست به دست هم داده تا بتوانیم نتیجه خوبی در المپیک کسب کنیم. * علیرضا […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، غلامرضا محمدی سرمربی سابق کشتی آزاد کشورمان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران جهانی، عنوان کرد: امیدوارم مجموعه فدراسیون کشتی و کادرفنی به دور از حاشیه با حمایت تمام قد کمیته و وزارت ورزش و جوانان دست به دست هم داده تا بتوانیم نتیجه خوبی در المپیک کسب کنیم.

* علیرضا رضایی از قهرمانان اسبق کشتی آزاد جهان و کشورمان، در این مراسم خاطرنشان کرد: موفقیت‌های اخیر کشتی را در مسابقات اخیر به ویژه بازی‌های آسیایی که نقش پررنگی را در موفقیت کاروان کشورمان داشت تبریک می‌گویم. فدراسیون کشتی خانه ماست و هر زمان بخواهیم می‌آییم و علیرضا دبیر را می‌بینیم. اگر هم حرف یا نکته‌ای باشد دریغ نخواهم کرد اما از کیومرث هاشمی خواهش می‌کنم به عنوان متولی و مسئول اصلی ورزش کشور به دلیل شناختی که از تمام جوانب ورزش دارد و هیچ جای این حوزه برایش ناشناخته نیست، از تیم‌های کشتی، قهرمانان و فدراسیون در این فرصت باقی مانده حمایت تمام قد کند. شاید الان هم شاید دیر باشد اما این حمایت توقع را ایجاد می‌کند که بچه‌های ما به جز تمرین، تلاش شبانه روزی و کسب نتیجه در المپیک هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی افزود: فدراسیون حمایت ویژه‌ای از این بچه‌ها دارد اما از وزیر خواهش می‌کنم بخش باقی مانده را به شکلی انجام بدهد که هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند. همچنین می‌خواهم پاداش را به شکلی در نظر بگیرید که آینده آنها تامین شود‌‌‌‌. وزیر می‌تواند در دولت شرایطی در نظر بگیرد که همه این دغدغه کشتی گیران از بین برود. یکی از مسائل بسیار حائز اهمیت که کمک می‌کند بتوانیم قهرمانان خود و جوانان را به سمت کشتی بیاوریم و آنها را دلسرد نکنیم، همین موضوع است. هرکس در مجموعه کشتی کار و تلاش می‌کند باید یک عمر پس از قهرمانی زندگی آبرومند داشته باشد.

* صادق گودرزی هم گفت: از وزیر ورزش خواهش می‌کنم با توجه به حضورش در هیات دولت و ارتباط با رئیس جمهور، بداند در حق کشتی مقداری اجحاف شده است‌‌. پس از المپیک ۲۰۱۲ این اتفاق برای بچه‌ها افتاد و ۱۳ مجوز وارد کردن ماشین دریافت کردیم که برای ما انگیزه شد. الان هم خواهش می‌کنیم مانند فوتبالیست‌ها این پاداش را برای ملی‌پوشان کشتی در نظر بگیرید که بتوانند کسب افتخار کنند.

* طالب نعمت‌پور مربی کشتی فرنگی کشورمان،  اظهارداشت: فدراسیون کشتی در سال‌های اخیر برنامه خوبی برای المپیک داشته و امیدوارم بتوانیم با پیش بردن این برنامه‌ها در ماه های آتی به نتیجه برسیم زیرا بچه‌ها پتانسیل و ظرفیت دارند.

محسن کاوه در این مراسم گفت: بیشتر صحبت و حرف من با این بچه‌هاست. مدال المپیک قیمت ندارد چون این مدال همیشه می‌تواند جاودانه باشد.

حسن رنگرز سرمربی کشتی فرنگی کشورمان عنوان کرد: قبل از هرچیز باید اتفاقی که رژیم صهیونیستی در غزه رقم زد، محکوم کنیم. فقط می‌خواهم از طرف بچه‌ها از کیومرث هاشمی تشکر کنم. هفته گذشته جلسه‌ای با معاونان وزارت خانه و کمیته المپیک داشتیم که بلافاصله مصوبات این جلسه در دستور کار قرار گرفت‌.

- درخواست یک کشتی‌گیر برای دریافت پاداشی مانند فوتبالیست‌ها

* پژمان درستکار سرمربی کشتی آزاد کشورمان،  تصریح کرد: بزرگان صحبت کردند‌ و فقط کیف می‌کنم جامعه بزرگ کشتی اینگونه کنار هم قرار گرفته است. وقتی شما هستید هم صفا هست و هم برکت. لذت می‌برم چنین چهره های بزرگی در سالن نشسته‌اند. امیدواریم این همدلی و اتحاد سبب موفقیت و بالا رفتن کشتی شود‌. اگر این عزیزان افتخار بدهند کنار ما قرار بگیرند دست همگی را می‌بوسیم. خواهش می‌کنم در این ۹ ماه به محل تمرین ما بیایند و به ما یاد بدهند تا کشتی در المپیک به حق واقعی خودش برسد.

پس از صحبت‌های پیشکسوتان کشتی و سرمربیان تیم‌های ملی نیز، علیرضا دبیر گفت: من نوکر شما هستم. باید بیایید و کار را در بیاورید. کشتی نباید عقب برود‌. کشتی برای شما پیشکسوتان است و قول می‌دهم بهترین نتیجه تاریخ کشتی ایران در المپیک ثبت می شود.

پایان پیام/





منبع: فارس