به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) در این مسابقات حضور پیدا کردند. در چارچوب این مسابقات شهربانو منصوریان تنها […]

- کسب ۶ مدال رنگارنگ در ووشو

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) در این مسابقات حضور پیدا کردند.

در چارچوب این مسابقات شهربانو منصوریان تنها نماینده ساندا زنان ایران در وزن ۷۰- کیلوگرم در دیدار نهایی به مصاف نماینده برزیل رفت و ضمن برتری در دو راند متوالی، به مدال طلای این مسابقات دست یافت.

محمدرضا ریگی نماینده وزن ۸۵- کیلوگرم کشورمان در دیدار نهایی این وزن به مصاف نماینده مصر رفت و ضمن کسب برتری در دو راند متوالی به مدال طلا دست یافت.

محمدمهدی رضایی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم ساندای مردان ایران در دیدار نهایی به مصاف نماینده چین رفت و‌با شکست مقابل حریف چینی خود به صاحب مدال نقره دست یافت.

زهرا کیانی در بسته “جین‌شو-چیانگ‌شو” در مجموع اجرای دو فرم موفق به کسب نمره ۱۹.۳۹۶ شد و مدال نقره این بسته را دست یافت. ورزشکاری از ماکائو با نمره ۱۹.۴۷۹ به عنوان نخست دست یافت و نماینده مالزی با امتیاز ۱۹.۳۹۲ سوم شد.

سامان احمدی در فرم چانگ‌چوان با نمره ۹.۵۸۳ به عنوان دومی دست یافت و صاحب گردن آویز نقره بازی‌های رزمی جهان شد. این نخستین مدال کاروان کشورمان در این پیکارها است. “سینجالی” از نپال با نمره ۹.۷۲۳ به عنوان نخست دست یافت و “فلیپه داسیلوا” از برزیل سوم شد.

حانیه رجبی در پیکارهای تالو و در بسته “نان چوان – نن دائو” با امتیاز ۱۹.۴۲۰ به مقام سومی دست یافت و صاحب گردن آویز برنز این بازی‌ها شد. ورزشکاری از مالزی با امتیاز ۱۹.۴۹۲ به عنوان نخست دست یافت و نماینده ازبکستان با نمره ۱۹.۴۵۲ به مقام دومی رسید.

شاهین بنی‌طالبی دیگر نماینده کشورمان در فرم “نان‌چوان-نن‌گوئن” در رده چهارم ایستاد و موفق به کسب مدال نشد. ورزشکارانی از تایپه، ماکائو و فلیپین به ترتیب در این بسته اول تا سوم شدند.

لازم به ذکر است که تیم ملی ووشو ایران در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی نیز عملکرد درخشانی داشت اما ووشوکاران ایرانی(شهربانو و الهه منصوریان، محسن سیفی و شجاع پناهی ) در این رقابت ها مقابل ووشوکاران چینی شکست خوردند و از رسیدن به مدال طلا بازماندند. در این رقابت ها نیز شکست مقابل نمایندگان چین برای ووشکاران ایرانی تکرار شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا