مشکلات پرسپولیس را از نزدیک لمس کردم
مشکلات پرسپولیس را از نزدیک لمس کردم

معاون سابق باشگاه پرسپولیس گفت: من از نزدیک مشکلات سرخپوشان را لمس کردم، اما دوستان به آن توجهی نمی‌کردند.

پرسپولیس, فوتبال - مشکلات پرسپولیس را از نزدیک لمس کردم

 محمد محمدی، مدیر مجموعه انقلاب و معاون سابق باشگاه پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم استقلال تاجیکستان اظهار کرد: پرسپولیس نماینده ایران است. فارغ از رنگ‌ها در این بازی باید سه امتیاز کامل کسب شود، اما همانطور که همه می‌دانند شرایط خوب نیست. چندین ماه پیش این حرف را زدم. متأسفانه مسائل مربوط به درآمدزایی مشکل دارد و این اختلافات بین مدیریت و کادر فنی  که به وجود آمد هم بیانگر این موضوع است.

او درباره اینکه به نظرش چه کسی مقصر این اتفاقات است، گفت: نمی‌دانم چه بگویم؛ سال قبل شرایط بهتر بود. برای من مقصر فرق نمی‌کند و مهم پرسپولیس است. امیدوارم شرایط به نحوی رقم بخورد که بازیکن و کادر فنی با فکر راحت وارد زمین شود.

محمدی درباره حضور حسین بادامکی به جای او در باشگاه پرسپولیس بیان کرد: به بادامکی تبریک می‌گویم. او به من زنگ زد و مشورت گرفت و بعد خودش این تصمیم را گرفت.

او درباره اینکه  بادامکی می‌تواند در باشگاه پرسپولیس موفق شود، گفت: کار سخت است. ما فوتبالیست‌هایی که سابقه بازی در پرسپولیس را داریم یک وجهه نزد هواداران داریم؛ امیدواریم این وجهه باعث سوء استفاده برخی‌ها نشود!

معاون سابق پرسپولیس افزود: باعث تأسف است. من از نزدیک این مشکلات را لمس کردم، اما دوستان خیلی به آن توجه نمی‌کردند تا به اینجا رسیدیم که تیم برای پول غذا مشکل دارد. واقعاً باعث خجالت است. شرم دارم این حرف‌ها را بزنم، اما این روز‌ها را می‌دیدم.

محمدی درباره اینکه به گل‌محمدی برای اعتصاب حق می‌دهد، گفت: او کارش را به نحوی شایسته انجام داده است؛ بالاتر از قهرمانی چیزی نداریم. بازیکنان هم سال قبل با جان و دل کار کردند. درست است باشگاه تعهدات اولیه را انجام داده، اما آپشن در قرارداد‌ها بوده است. وقتی یک قرارداد را امضا می‌کنیم ملزم به اجرای آن هستیم. سال قبل بازیکنان از پول‌های بزرگی گذشتند، به امید اینکه قهرمان شوند و آپشن‌ها فعال شود. حالا باشگاه هم مکلف به پرداخت آن است.

باشگاه خبرنگاران