پاراآسیایی هانگژو/ کریمی موفق به کسب مدال نقره شنا شد
پاراآسیایی هانگژو/ کریمی موفق به کسب مدال نقره شنا شد

کریمی در ماده کرال پشت با ثبت زمان ۱:۰۹.۹۵ در جایگاه دوم ایستاد. ریفکی یاویاندا از اندونزی با زمان ۱:۰۳.۵۵ به مدال طلا رسید و رومن پوتاپف از قزاقستان با زمان ۱:۱۰.۲۵ صاحب مدال برنز شد. پیش از این سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار در ماده ۱۰۰ متر قورباغه SB ۹ به مدال‌های طلا و […]

- پاراآسیایی هانگژو/ کریمی موفق به کسب مدال نقره شنا شد

کریمی در ماده کرال پشت با ثبت زمان ۱:۰۹.۹۵ در جایگاه دوم ایستاد. ریفکی یاویاندا از اندونزی با زمان ۱:۰۳.۵۵ به مدال طلا رسید و رومن پوتاپف از قزاقستان با زمان ۱:۱۰.۲۵ صاحب مدال برنز شد.

پیش از این سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار در ماده ۱۰۰ متر قورباغه SB ۹ به مدال‌های طلا و نقره دست پیدا کرده بودند.

کریمی گفت: برای کسب این مدال خیلی زحمت کشیده بودم و جا دارد از سرمربی آقای حمید شریفیان و مربی بدنسازم کمال تشکر را داشته باشم. من در دو ماده دیگر شانس کسب مدال دارم.

در ادامه مسابقات پاراتنیس چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی امروز دوشنبه ملی‌پوشان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند که طی آن عرفان غلامی با پیروزی ۳ بر صفر برابر حریف خود به مرحله حذفی صعود کرد.

در این مسابقات همچنین ناصر دهقان‌پور با قبول شکست ۳ بر صفر برابر حریفی از کره جنوبی نتوانست به مرحله بعدی صعود کند و از دور مسابقات کنار رفت.

حسن جانفشان و مهدی رضاپور که امروز مسابقات خود را برگزار کرده بودند، برای تعیین سرنوشت خود باید منتظر مسابقات روز چهارشنبه باشند.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی از روز یکشنبه به طور رسمی با حضور ۳۰۰۰ ورزشکار از ۴۳ کشور آسیایی در هانگژو چین آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران