اسدبیگی: هواداران یار دوازدهم پرسپولیس هستند
اسدبیگی: هواداران یار دوازدهم پرسپولیس هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس،  سینا اسدبیگی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان، اظهار داشت: خوشحالیم که توانستیم بازی قبلی را ببریم و مقابل الدحیل نمایش خوبی ارائه دادیم. خدا را شکر هواداران هم پس از مدت ها در اختیار داریم. وی افزود: از همین جا می‌گویم ان‌شاءالله فردا با حضور خود […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس،  سینا اسدبیگی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان، اظهار داشت: خوشحالیم که توانستیم بازی قبلی را ببریم و مقابل الدحیل نمایش خوبی ارائه دادیم. خدا را شکر هواداران هم پس از مدت ها در اختیار داریم.

وی افزود: از همین جا می‌گویم ان‌شاءالله فردا با حضور خود کمک حال ما باشند زیرا یار دوازدهم پرسپولیس هستند و حضورشان می‌تواند باعث دلگرمی ما باشد.

بازیکن پرسپولیس درمورد تاثیر حضور هواداران در این مسابقه گفت: پس از مدت‌ها هواداران پرسپولیس برای لیگ قهرمانان به ورزشگاه می‌آیند و می‌دانید وقتی برخی بازی های لیگ هم بدون تماشاگر برگزار می‌شد، حس و حال نداشتیم و ظاهراً بازی دوستانه انجام می‌دادیم. وقتی تماشاگر به ورزشگاه می‌آید حس و حال خوبی برای خود من می‌آورد و باعث ۲ برابر شدن انگیزه‌ام می‌شود تا بتوانم عملکردم را در بازی بهتر کنم.

اسدبیگی اضافه کرد: پروژه لیگ قهرمانان با‌ بازی‌های داخلی متفاوت است. به مراتب سخت‌تر از لیگ ایران است اما پرسپولیس روی هواداران می‌چرخد و آنها سرمایه‌های باشگاه و یار دوازدهم تیم ما هستند. از همین جا به آنها می‌گویم در صورت امکان فردا بیایند زیرا اطمینان دارم نفس‌شان پشت سر تیم خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

پایان پیام/





منبع: فارس