هواداران یار دوازدهم پرسپولیس باشند/ لیگ قهرمانان آسیا به مراتب سخت تر است
هواداران یار دوازدهم پرسپولیس باشند/ لیگ قهرمانان آسیا به مراتب سخت تر است

سینا اسدبیگی  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم بازی قبلی را ببریم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم یک نمایش خوب ارائه کنیم. خدا را شکر که هوادارانمان را بعد از مدت‌ها کنار خودمان داریم و از همین‌جا می‌خواهیم که فردا به […]

- هواداران یار دوازدهم پرسپولیس باشند/ لیگ قهرمانان آسیا به مراتب سخت تر است

سینا اسدبیگی  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم بازی قبلی را ببریم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم یک نمایش خوب ارائه کنیم. خدا را شکر که هوادارانمان را بعد از مدت‌ها کنار خودمان داریم و از همین‌جا می‌خواهیم که فردا به ورزشگاه تشریف بیاورند و یار دوازدهم ما باشند و حضورشان باعث دلگرمی ما می‌شود.

او درباره  حضور هواداران پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که بعد از مدت‌ها رخ می‌دهد، عنوان کرد: مدت‌ها بود که در آسیا هوادارانمان را کنار خودمان نداشتیم، وقتی در لیگ هم بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شد حس خوبی نبود و انگار بازی دوستانه انجام می‌دادیم. حضور هواداران برای منِ بازیکن خیلی حس خوبی است و باعث می‌شود که انگیزه‌مان بیشتر و عملکردمان بهتر شود.

هافبک تیم پرسپولیس گفت: لیگ قهرمانان آسیا با لیگ داخلی فرق می‌کند و به مراتب از لیگ برتر سخت‌تر است. پرسپولیس روی هوادارانش می‌چرخد و وجودشان باعث دلگرمی ماست و به آنها می‌گویم که فردا به ورزشگاه بیایند و نفسشان پشت تیم ما باشد. قطعاً حضور آنها خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

باشگاه خبرنگاران