رضاییان: امیدوارم AFC زودتر تکلیف بازی سپاهان و الاتحاد را مشخص کند
رضاییان: امیدوارم AFC زودتر تکلیف بازی سپاهان و الاتحاد را مشخص کند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم که مسئولان AFC درباره مسابقه سپاهان و الاتحاد زودتر تصمیم بگیرند و تکلیف این بازی را مشخص کنند.

 رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با آلمالیق اظهار داشت: دومین بازی بود که بازی کردیم، بازی اول را مساوی کردیم، بازی با الاتحاد هم برگزار نشد.بازی سختی بود و آلمالیق تیم خوبی بود، بعد از گلی که زدیم نتوانستیم تمرکز را حفظ کنیم اما خدارشکر توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم و گل بزنیم و در این بازی شخصیت واقعی سپاهان را نشان دادیم.

رضاییان تصریح کرد: فوتبال خوبی بازی کردیم و ۳ امتیاز این بازی حیاتی را کسب کردیم و دل هواداران خوب سپاهان را شاد کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد ۲ گلی که برای سپاهان به ثمر رساند گفت: گل‌هایی که زده می‌شود کار تیمی است و خوشحالم که بردیم، یک کار تیمی واقعی را از سپاهان دیدیم؛ همه جنگیدند و مطمئنا هر ۲ گل من برای من لذت‌بخش بود، خوشحالم که تیم ۳ امتیاز را گرفت و بازی را بردیم و قشنگ‌ترین گل بود، این پیروزی برای من حکم یک گل داشت.

وی گفت: همانطور که در نشست خبری قبل بازی هم گفتم، بازی‌های ما در این رقابت‌ها مثل بازی‌های حذفی است و ما در این رقابت‌ها هیچ بازی آسانی نداریم.
بدون شک از نتیجه مسابقه بسیار راضی هستم و خوشحالم که هوادارانمان در این مسابقه خوشحال شدند و با خوشحالی زمین را ترک کردند. امیدوارم که مسئولان AFC درباره مسابقه سپاهان و الاتحاد زودتر تصمیم بگیرند و تکلیف این بازی را مشخص کنند.

وی درباره مصدومان آلمالیق در این مسابقه خاطرنشان کرد: به عنوان بازیکن سپاهان نمی‌توانم در این زمینه نظر دهم.  تیم ما هم در این مسابقه ۴ بازیکن مصدوم همچون رضا شکاری، شهریار مغانلو، امید نورافکن و محمد کریمی داشت. من برای بازیکن مصدوم تیم حریف آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه سریعتر، بازیکنان مصدوم دو تیم به ترکیب بازگردند

رضاییان ادامه داد: نتیجه امروز یک کار تیمی بود و همه عوامل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند و خوشحالم کنار این بازیکنان که اینقدر صادقانه و باکیفیت هستند، بازی می‌کنم. بدون شک بازی به بازی بهتر می‌شویم و بدون شک با انرژی خوب، می‌توانیم هر‌روز بهتر شویم.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سئوالی درباره قهرمان نشدن تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: باید همیشه از زندگی درس بگیریم؛ شما می‌بینید که کشور عربستان چقدر در فوتبال هزینه کرده اما باشگاه‌های ایران در این زمینه محدودیت هزینه کردند و مشکلاتی در خصوص زمین و زیرساخت دارند. من همیشه مثبت فکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و در این مسابقات قهرمان شوند

منبع: فارس