آخرین و البته تنها تقابل بین پرسپولیس و استقلال تاجیکستان با یک اتفاق ویژه برای تیم ایرانی همراه شد تا دو بازیکن در تیم حریف چشم یحیی گل محمدی را بگیرند. سرمربی پرسپولیس بعد از این جدال سخت در نهایت مجوز جذب وحدت حنانوف و منوچهر صفروف را داد و آنها به عنوان بازیکنانی جوان […]

- ملاقات ویژه بازیکن پرسپولیس با استقلالی‌ها

آخرین و البته تنها تقابل بین پرسپولیس و استقلال تاجیکستان با یک اتفاق ویژه برای تیم ایرانی همراه شد تا دو بازیکن در تیم حریف چشم یحیی گل محمدی را بگیرند.

سرمربی پرسپولیس بعد از این جدال سخت در نهایت مجوز جذب وحدت حنانوف و منوچهر صفروف را داد و آنها به عنوان بازیکنانی جوان و آینده‌دار به جمع سرخپوشان اضافه شدند. هرچند صفروف خیلی زود ترجیح داد به واسطه فرصت کمی که نصیب وی شده پایان همکاری خود را اعلام کند و از این تیم جدا شود اما حنانوف برخلاف او کار را طی سال‌های اخیر در این تیم دنبال کرده و اتفاقا هر زمان که فرصت بازی به دست آورده یکی از بازیکنان موثر تیم لقب گرفته است.

اکنون در آستانه تقابل با استقلال تاجیکستان اینبار شاید شانس به وحدت حنانوف رو کند و این بازیکن تاجیکستانی راست پا فرصت حضور مقابل تیم سابق خود را به دست بیاورد. حنانوف که در این فصل نیز چندان فرصتی برای حضور در ترکیب این تیم نداشته است، باید دید در بازی مقابل استقلال بار دیگر به ترکیب بازخواهد گشت یا خیر. احتمال اینکه او در این بازی در سمت راست دفاعی به کار گرفته شود و دانیال اسماعیلی فر یک پست جلوتر از او در پست وینگر راست بازی را دنبال کند زیاد است.

منبع: خبـر ورزشی