باشگاه آژاکس که یکی از قدیمی‌ترین و پرافتخارترین باشگاه های اروپایی به حساب می آید این روزها اصلا اوضاع خوبی ندارد. از زمان که اریک تن‌هاخ مربی فعلی منچستریونایتد از آژاکس جدا شد و به اولدترافورد رفت آژاکس روی خوش به خود ندیده است و اوضاعی بحرانی را سپری کرده است. تن‌هاخ از ماه می سال […]

- روزهای بحرانی باشگاه بزرگ/ بعد از رفتن این مربی همه چیز از بین رفت!

باشگاه آژاکس که یکی از قدیمی‌ترین و پرافتخارترین باشگاه های اروپایی به حساب می آید این روزها اصلا اوضاع خوبی ندارد. از زمان که اریک تن‌هاخ مربی فعلی منچستریونایتد از آژاکس جدا شد و به اولدترافورد رفت آژاکس روی خوش به خود ندیده است و اوضاعی بحرانی را سپری کرده است.

تن‌هاخ از ماه می سال ۲۰۲۲ از آژاکس، پرافتخارترین باشگاه هلند، جدا شد و از آن زمان تا کنون ایننن تیم سه مربی مختلف را روی نیمکت خود دیده که دلیل تعویض متوالی مربیان نیز نتایج ضعیفی بوده که این تیم کسب کرده است.

این نتایج نارضایتی فراوان هواداران آژاکس از مدیران باشگاه را به همراه داشته و آنها خواستار استعفای مدیران باشگاه نیز شده‌اند.

آژاکس از زمانی که تن‌هاخ این باشگاه را ترک کرده هیچ جامی به دست نیاورده و در حال حاضر نیز در رده هفدهم لیگ برتر هلند قرار دارد. این در حالی است  که تن‌هاخ نیز در منچستریونایتد شرایط سختی را می گذراند و تیم او نیز در لیگ برتر انگلیس اوضاع خوبی ندارد.

منبع: خبـر ورزشی