لحظه به لحظه با بازی‌های پاراآسیایی هانگژو| بهروزی‌راد به مدال نقره رسید
لحظه به لحظه با بازی‌های پاراآسیایی هانگژو| بهروزی‌راد به مدال نقره رسید

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، دومین روز از چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی از صبح امروز (سه‌شنبه، ۲ آبان ماه) در شهر هانگژو چین آغاز شد و نمایندگان کشورمان در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند. قیصری از کسب مدال بازماند در دومین روز از رقابت های پاراقایقرانی بازی های پارا آسیایی هانگژو […]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، دومین روز از چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی از صبح امروز (سه‌شنبه، ۲ آبان ماه) در شهر هانگژو چین آغاز شد و نمایندگان کشورمان در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

قیصری از کسب مدال بازماند

در دومین روز از رقابت های پاراقایقرانی بازی های پارا آسیایی هانگژو امروز سه شنبه مسعود قیصری در رشته کایاک کلاس kl3 به آب زد.

وی روز گذشته در مرحله مقدماتی در جایگاه سوم قرار گرفت و توانست مجوز حضور در فینال را کسب کند.

قیصری در رقابت با حریفان خود با ۳ ثانیه و ۵۵۹ هزارم ثانیه نسبت به نفر اول و مجموع زمانی ۴۵ ثانیه و ۸۱۷ صدن ثانیه از خط پایان عبور کرد و در رده ششم ایستاد.

قایقرانان ازبکستان، قزاقستان و هند در رده اول تا سوم ایستادند.

روز گذشته سارا عبدالملکی به نشان برنز دست یافت و سعید حسین پور مدال ارزشمند طلا را برای کاروان فرزندان ایران به ارمغان آورد. در ادامه مسابقات امروز، ۳ پاروزن دیگر کشورمان به آب خواهند زد.

بهروزی‌راد با یک ثانیه اختلاف به مدال نقره رسید

در ادامه دومین روز از رقابت های پاراقایقرانی بازی های پارا آسیایی هانگژو امروز سه شنبه شهلا بهروزی در رشته کانو کلاس kl3 به آب زد.

 بهروزی در رقابت با حریفان خود با یک ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول از خط پایان عبور کرد و در رده دوم ایستاد و به مدال ارزشمند نقره دست یافت. در ادامه مسابقات امروز، ۲ پاروزن دیگر کشورمان به آب خواهند زد.

 

در حال به‌روزرسانی…
 

 





منبع: فارس