آخرین خبرها از جنگ؛ قتل‌عام برای فرار از بی‌آبرویی ادامه دارد!
آخرین خبرها از جنگ؛ قتل‌عام برای فرار از بی‌آبرویی ادامه دارد!

اطلاعات نوشت: رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند که نخست وزیر و فرماندهان ارتش این رژیم درباره طرح های نظامی علیه مقاومت فلسطین با یکدیگر اختلاف نظر دارند و میان آن ها بحران بی اعتمادی شکل گرفته است.  در این راستا روزنامه صهیونیستی «یدیوت آهارونوت»، از اختلاف «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و فرماندهان ارتش […]

- آخرین خبرها از جنگ؛ قتل‌عام برای فرار از بی‌آبرویی ادامه دارد!

اطلاعات نوشت: رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند که نخست وزیر و فرماندهان ارتش این رژیم درباره طرح های نظامی علیه مقاومت فلسطین با یکدیگر اختلاف نظر دارند و میان آن ها بحران بی اعتمادی شکل گرفته است. 

در این راستا روزنامه صهیونیستی «یدیوت آهارونوت»، از اختلاف «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و فرماندهان ارتش این رژیم خبر داد و نوشت: در پی تعویق مکرر برنامه حمله زمینی به نوار غزه، در کابینه جنگ و کابینه امنیتی-سیاسی اسرائیل میان نخست‌وزیر و فرماندهان ارتش بحران بی اعتمادی شکل گرفته است. 

یدیوت آهارونوت فاش کرد با وجود اینکه «دانیال هگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد ارتش این رژیم برای حمله زمینی به نوار غزه آماده می شود و آن‌ها در انتظار دستور مقامات سیاسی هستند اما بحرانی میان نتانیاهو و ارتش اسرائیل و داخل کابینه کوچک (کابینه جنگ) و کابینه بزرگ (کابینه امنیتی-سیاسی) ایجاد شده است.

این روزنامه صهیونیستی افزود: این بحران می‌تواند آسیب دیگری به میزان آسیب وحشتناکی که اسرائیل در هفتم اکتبر متحمل آن شد، اضافه کند و این بحران، پیشروی در جنگ را با دشواری‌هایی مواجه می‌کند. یدیوت آهارونوت همچنین نوشت که سه وزیر کابینه رژیم صهیونیستی برای وادار کردن نتانیاهو به پذیرش مسئولیت شکست در عملیات طوفان‌الاقصی، درصدد استعفا هستند.

این روزنامه، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول شکست عملیاتی و نظامی اسرائیل خواند و نوشت: ۷۵ درصد اسرائیلی‌ها نتانیاهو را مسئول شکست حفاظت از شهرک‌های اطراف نوار غزه می‌دانند و بسیاری از مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی به دنبال آن هستند که نتانیاهو که از آغاز جنگ اخیر غزه تاکنون، حاضر به پذیرش این مسئولیت نبوده، به این مسئولیت اعتراف کند؛ به همین دلیل نیز سه وزیر کابینه او قصد دارند به منظور وادار کردن نخست‌وزیر به پذیرش این مسئولیت استعفا کنند.

تعویق حمله زمینی به غزه

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم با درخواست واشنگتن برای به تأخیر انداختن حمله زمینی به غزه تا زمان رسیدن نیروهای آمریکایی اضافی موافقت کرده است. پیشتر روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرده بود، کاخ سفید به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده که برای به دست آوردن زمان بیشتر برای مذاکره درباره آزادی صهیونیست‌هایی که توسط حماس طی عملیات طوفان الاقصی بازداشت شده‌اند و اجازه دادن به ورود کمک‌های بشردوستانه بیشتر به غزه، حمله زمینی را به تأخیر بیندازد.

این روزنامه نوشت، آمریکا هدف دیگری نیز از به تأخیر انداختن حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه دارد و آن، آمادگی برای مقابله با حملات گروه‌های مقاومت علیه اهداف آمریکا در خاورمیانه است. از سویی «موشه یالون» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با تاکید بر ضرورت پایان یافتن هرچه سریعتر جنگ کنونی در غزه، تاکید کرد که هیچ راه حل جادویی برای نابودی حماس وجود ندارد.

بمباران بی‌سابقه غزه

رژیم صهیونیستی برای هفدهمین روز متوالی به کشتار غیرنظامیان در نوار غزه، بمباران محله‌های مسکونی و بیمارستان‌ها ادامه داد که منجر به شهادت حدود ۵۰۰  شهید در یک روز شد و گفته می شود روز گذشته از نظر بمباران غزه بی‌سابقه بود.

ارتش صهیونیستی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت به بیش از ۳۲۰ هدف در غزه حمله کرد. جنگنده‌های اشغالگران در ادامه جنایات خود مسجد نور محمدی در محله الشیخ رضوان در شهر غزه را با خاک یکسان کردند. همچنین جنگنده‌های صهیونیست در حمله‌ای دیگر مسجد الایمان در محله الصبره در شرق غزه را هدف قرار دادند که تعدادی شهید و زخمی برجا گذاشت. 

در این حال سخنگوی وزارت بهداشت غزه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به تمامی بیمارستانهای غزه هشدار داده است، گفت: بیم آن می‌رود حمله‌ای بزرگتر از بیمارستان المعمدانی صورت گیرد. از طرفی یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی با اشاره به تلاشهای آمریکا و قطر برای آزادی اسرای دربند حماس گفت: نمی‌توانیم اجازه دهیم تلاشهای بشردوستانه بر حملات ما علیه غزه تاثیر بگذارد و هیچ آتش بسی درکار نخواهد بود. در خبری دیگر کتائب القسام شاخه نظامی حماس هم در ادامه حملات تلافی‌جویانه علیه مواضع رژیم صهیونیستی، پایگاه هوایی «هتزریم» در بئر السبع را هدف حمله موشکی قرار داد.

منبع: اطلاعات انلاین