طرز استفاده از هندزفری دو فیش بیسیم واکی تاکی هندزفری بیسیم واکی ‌تاکی بسیار کارآمد بوده و استفاده از آن آسان است و به این صورت میباشد که با فشار دادن دکمه PTT که با گیره به هر جای لباس متصل می‌شود، به راحتی و بدون استفاده از دکمه‌های دستگاه می‌توان به ارسال و […]

 

طرز استفاده از هندزفری دو فیش بیسیم واکی تاکی

هندزفری بیسیم واکی ‌تاکی بسیار کارآمد بوده و استفاده از آن آسان است و به این صورت میباشد که با فشار دادن دکمه PTT که با گیره به هر جای لباس متصل می‌شود، به راحتی و بدون استفاده از دکمه‌های دستگاه می‌توان به ارسال و دریافت پیام اقدام نمود.

معرفی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز

بیسیم واکی تاکی مجاز دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای برندهای متنوع شامل: طنین، موتوکام، کاوش، ال پی دی و … میباشد. Ott بزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم واکی تاکی مجاز و ارائه دهنده کلیه خدمات پس از فروش، گارانتی و لوازم جانبی انواع بیسیم واکی تاکی میباشد.

هندزفری-بادیگاردی-بیسیم-واکی-تاکی-دو-فیش

 

مزایای استفاده از هندزفری بیسیم واکی‌ تاکی

استفاده از هندزفری دارای مزایای بسیاری می باشد که برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • آزادی دستان: هندزفری به شما امکان می‌دهد تا در حین استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی یا ارتباط برقرار کردن با دیگران، دستان خود را آزاد کنید. این امر به شما اجازه می‌دهد که به آزادی و راحتی بیشتری در انجام فعالیت‌های روزمره خود اعم از رانندگی، انجام فعالیت و … دست یابید.
  • کاهش نویز: هندزفری‌ بیسیم واکی تاکی با کاهش نویزهای محیطی می‌تواند به شما کمک کند تا پیام‌ها و مکالمات را بهتر بشنوید. در مکان‌های پر از صدا و ازدحام، استفاده از هندزفری می‌تواند باعث بهبود کیفیت مکالمات شما شود.
  • امنیت و حریم خصوصی: با استفاده از هندزفری بیسیم واکی تاکی ، می‌توانید مکالمات خصوصی خود را در مکان‌های عمومی یا هنگام رانندگی انجام دهید. این امر به شما اجازه می‌دهد تا حریم خصوصی خود را حفظ کرده و در مکالمات حساس و مهم، امنیت بیشتری داشته باشید.
  • کارایی و سهولت: کار با هندزفری بیسیم واکی تاکی بسیار ساده بوده و تنها با فشار دادن دکمه تعبیه شده در روی آن می توان اقدام به مخابره پیام نمود.
  • مخفی ماندن دستگاه: از دیگر مزیت های استفاده از هندزفری بیسیم واکی تاکی، مخفی ماندن دستگاه بیسیم بوده که هم باعث امن ماندن دستگاه در برابر سرقت می شود و هم در مکان هایی که نیازمند پنهان ماندن دستگاه از دید عموم می باشد، میتوان از این مزیت بهره برد.

هندزفری-حلزونی-بیسیم-واکی-تاکی-دو-فیش

 

انواع هندزفری دو فیش بیسیم واکی تاکی

هندزفری بیسیم واکی تاکی بصورت دو فیش بوده که قابلیت اتصال به انواع بیسیم های واکی تاکی مجاز را داشته که در دو نوع هندزفری دو فیش حلزونی بیسیم واکی تاکی و هندزفری دو فیش بادیگاردی بیسیم واکی تاکی عرضه می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هندزفری بیسیم واکی تاکی و دیگر خدمات  تعمیر بیسیم واکی تاکی و لوازم جانبی شامل: باتری‌ لیتیومی، پایه شارژر رومیزی (استند)، هندزفری بادیگاردی و حلزونی، کابل USB، آداپتور، گیره کمری، آنتن و قاب با کارشناسان فنی دفتر مرکزی Ott تماس حاصل نمایید و یا جهت خرید اینترنتی هندزفری بیسیم واکی تاکی به فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی (دارنده نماد اعتماد الکترونیک) به آدرس زیر مراجعه نموده و توسط درگاه امن بانک ملت اقدام به خرید آنلاین نمایید.

تلفن تماس: ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

وب سایت: www.ott.ir

 

منبع خبر: رکنـا