محسن بختیار به مدال نقره رسید/ یوسفی مدال برنز را به گردن انداخت
محسن بختیار به مدال نقره رسید/ یوسفی مدال برنز را به گردن انداخت

در روز نخست مسابقات پاراوزنه‌برداری چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی رقابت‌های دسته ۵۹ کیلوگرم که در گروه A برگزار شد و محسن بختیار و سیدیوسف یوسفی به رقابت با هفت حریف خود پرداختند و در پایان مدال‌های نقره و برنز را از آن ایران کردند. در این رقابت‌ها محسن بختیار در حرکت اول وزنه ۱۸۴ کیلوگرم […]

- محسن بختیار به مدال نقره رسید/ یوسفی مدال برنز را به گردن انداخت

در روز نخست مسابقات پاراوزنه‌برداری چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی رقابت‌های دسته ۵۹ کیلوگرم که در گروه A برگزار شد و محسن بختیار و سیدیوسف یوسفی به رقابت با هفت حریف خود پرداختند و در پایان مدال‌های نقره و برنز را از آن ایران کردند.

در این رقابت‌ها محسن بختیار در حرکت اول وزنه ۱۸۴ کیلوگرم و در حرکت دوم وزنه ۱۹۱ کیلوگرم را مهار کرد اما در حرکت سوم موفق به مهار وزنه ۱۹۵ کیلوگرم نشد و پس از وزنه‌بردار چین به عنوان دوم و مدال نقره رسید.

در حرکت سوم وزنه‌بردار چینی درخواست وزنه ۱۹۷ کیلوگرمی داشت اما موفق به مهار آن نشد و اگر بختیار در حرکت سوم موفق بود مدال طلا را از آن خود می‌کرد.

سیدیوسف یوسفی نیز ابتدا وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی را مهار کرد و پس از آن در مهار وزنه ۱۷۸ کیلوگرمی موفق شد و با زدن وزنه ۱۸۱ کیلوگرمی در حرکت سوم خود، مدال برنز را بر گردن آویخت.

گفتنی است که چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۳۰ مهرماه با برگزاری مراسم افتتاحیه، به صورت رسمی آغاز شد و ورزشکاران ۴۴ کشور از قاره کهن با حمل پرچم کشور متبوع‌شان در ورزشگاه المپیک هانگژو رژه رفتند.کاروان کشورمان متشکل از ۲۱۰ورزشکار (۱۲۸ ورزشکار مرد و ۸۲ ورزشکار زن) با نام «فرزندان ایران» و با شعار «ایمان، ایران، افتخار» در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی شرکت کرده است.

باشگاه خبرنگاران