زیرنویس، گروه بین الملل: در حالی که در جریان حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی نوار غزه تنها طی چند ساعت ۱۳۵ فلسطینی به شهادت رسیده اند فعالیت یک بیمارستان در این منطقه به دلیل قطع برق متوقف شد. شهادت ۱۳۵ فلسطینی طی چند ساعت گذشته در اثر بمباران مناطق مسکونی جنگنده‌های رژیم […]

زیرنویس، گروه بین الملل: در حالی که در جریان حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی نوار غزه تنها طی چند ساعت ۱۳۵ فلسطینی به شهادت رسیده اند فعالیت یک بیمارستان در این منطقه به دلیل قطع برق متوقف شد.

شهادت ۱۳۵ فلسطینی طی چند ساعت گذشته در اثر بمباران مناطق مسکونی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از ساعتی قبل مجدد حملاتی را علیه شمال نوار غزه انجام دادند. شبکه المیادین گزارش داد که بیش از ۱۳۵ فلسطینی طی ساعات گذشته بر اثر حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۰ هدف در نوار غزه را بمباران کرده است.

شبکه فلسطین الیوم نیز از حملات توپخانه ای سنگین ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق نزدیک به مرزهای شمالی نوار غزه خبر داد. این شبکه همچنین از شهادت ابراهیم مرزوق یکی از همکاران فلسطین الیوم در جریان بمباران منزلش در منطقه التفاح واقع در شهر غزه به همراه اعضای خانواده اش خبر داد.

شهادت ده‌ها فلسطینی طی چند ساعت گذشته

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که تعداد شهدای بمباران منازل مسکونی در رفح و خانیونس واقع در جنوب نوار غزه طی ساعات گذشته به ۵۷ شهید و ده‌ها زخمی رسیده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مجدداً مناطق نزدیک به مرکز درمانی الشفا الطبی در غزه را بمباران کردند.

این جنگنده‌ها یک منزل مسکونی در اطراف بیمارستان شهداالاقصی واقع در دیر البلح در مرکز غزه را نیز بمباران کردند.

توقف فعالیت بیمارستان اندونزی در غزه / هشدار حماس نسبت به پیامدهای کمبود سوخت

از سوی دیگر گزارش‌های خبری از توقف فعالیت بیمارستان اندونزی در نوار غزه به دلیل نبود سوخت لازم و قطع برق این بیمارستان حکایت دارد.

جنبش حماس با اشاره به توقف فعالیت این بیمارستان اعلام کرد که قطع برق بیمارستان اندونزی در غزه جنایت ضدبشری به شمار می‌رود.

این جنبش در ادامه تاکید کرد: از کشورهای عربی و اسلامی و سازمان ملل می‌خواهیم برای وصل مجدد برق در این بیمارستان به صورت فوری وارد عمل شوند.

شهادت ده‌ها فلسطینی طی چند ساعت گذشته

جنبش حماس اضافه کرد: کشورهای عربی، اسلامی و سازمان ملل باید فوراً برای ارسال سوخت به نوار غزه با هدف ازسرگیری فعالیت بیمارستان‌ها اقدام کنند.

این جنبش تصریح کرد: ما نسبت به پیامدهای قصور در تهیه سوخت لازم و وصل برق بیمارستان‌ها هشدار می‌دهیم چرا که این مساله در حکم مرگ تمام بیماران و زخمی‌ها خواهد بود.

یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

از سوی دیگر شبکه الجزیره از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری خبر داد به طوری که این نظامیان به روستای برقه واقع در شمال نابلس در کرانه باختری حمله کرده، به سمت فلسطینی‌ها شلیک کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین به اردوگاه شعفاط واقع در شمال قدس اشغالی حمله کردند. عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه جبع واقع در جنوب جنین در کرانه باختری نیز یورش بردند.

شهادت ده‌ها فلسطینی طی چند ساعت گذشته

نگرانی بایدن از ناتوانی ارتش اشغالگر در حمله زمینی به غزه

از سوی دیگر روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از مسئولان آمریکایی گزارش داد: دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نسبت به نبود اهداف نظامی قابل تحقق در نوار غزه و عدم دسترسی اسرائیل به این اهداف نگران است.

این مسئولان تاکید کرد: آمریکا نسبت به این موضوع نگران است که اسرائیل هنوز آماده حمله زمینی به نوار غزه در چارچوب یک طرح موفقیت آمیز نیست.

در حال تکمیل

منبع: مـهر