رونمایی از ترکیب عجیب یحیی گل محمدی مقابل استقلال/ ستاره ملی‌پوش نیمکت‌نشین می‌شود!
رونمایی از ترکیب عجیب یحیی گل محمدی مقابل استقلال/ ستاره ملی‌پوش نیمکت‌نشین می‌شود!

پرسپولیس که مصدومان زیادی را در ترکیب خود دارد، در بازی امروز نمی تواند از نفراتی مثل وحید امیری، میلاد سرلک، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی استفاده کند یحیی گل محمدی با چند تغییر قرار است تیمش را به مصاف استقلال تاجیکستان بفرستد

 

به گزارش زیرنویس، پرسپولیس که از بازی‌های قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا صاحب یک برد و یک باخت شده بود،درحالی باید امروز به مصاف استقلال تاجیکستان برود که نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی دارد. شاگردان یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان را باخت خانگی مقابل النصر و ستاره‌هایش شروع کردند و در بازی دوم با ارائه یک نمایش بی نقص توانستند الدحیل قدرتمند را در زمین حریف شکست دهند و امیدهای خود را برای صعود از این مرحله حفظ کنند.

پرسپولیس که مصدومان زیادی را در ترکیب خود دارد، در بازی امروز نمی تواند از نفراتی مثل وحید امیری، میلاد سرلک، مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی استفاده کند و دست کادرفنی این تیم برای انتخاب ۱۱ نفره اصلی بسته است. از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد یحیی گل محمدی با چند تغییر قرار است تیمش را به مصاف استقلال تاجیکستان بفرستد و ترکیب پرسپولیس برای این دیدار با بازی قبلی این تیم مقابل پیکان متفاوت خواهد بود.

علیرضا بیرانوند مطابق انتظار درون دروازه خواهد ایستاد. محمدحسین کنعانی زادگان و گئورگی گولسیانی زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد. علی نعمتی هم مدافع چپ قرمزها خواهد بود. تغییر عجیب یحیی گل محمدی برای این بازی در سمت راست خط دفاعی خواهد بود. در همه بازی‌های گذشته دانیال اسماعیلی فر به عنوان مدافع راست به میدان رفت ولی در بازی امروز قرار است وحدت هنانوف بازی کند.

مدافع تاجیکستانی پرسپولیس درحالی مقابل تیم سابقش فیکس خواهد شد که در این فصل در هیچ بازی در ترکیب اصلی قرار نگرفته بود و خیلی کم به میدان رفت. با این حال یحیی تصمیم گرفته که در این بازی مهم وحدت به عنوان مدافع راست بازی کند. در مرکز میدان باز هم شاهد زوج مسعود ریگی و سروش رفیعی خواهیم بود. سعید صادقی در سمت چپ و دانیال اسماعیلی فر هم در سمت راست خط میانی به میدان خواهند رفت.

در خط حمله محمد عمری و شهاب زاهدی دو عنصر تهاجمی پرسپولیس خواهند بود. از نکات جالب ترکیب پرسپولیس می شود به تغییر پست دانیال اسماعیلی فر از مدافع راست به‌هافبک راستاست. به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی امروز مقابل استقلال تاجیکستان به این صورت خواهد بود: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، علی نعمتی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد عمری و شهاب زاهدی.

منبع: خبـر ورزشی