بازی‌های پاراآسیایی| توکلی: «بختیار» در پارالمپیک طلا می‌گیرد
بازی‌های پاراآسیایی| توکلی: «بختیار» در پارالمپیک طلا می‌گیرد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، روز نخست مسابقات وزنه برداری چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی امروز سه شنبه با رقابت دسته ۵۹ کیلوگرم پیگیری شد و طی آن محسن بختیار به مدال نقره و سیدیوسف یوسفی به مدال برنز دست پیدا کردند.  حسین توکلی سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری ایران پس از کسب دو […]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، روز نخست مسابقات وزنه برداری چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی امروز سه شنبه با رقابت دسته ۵۹ کیلوگرم پیگیری شد و طی آن محسن بختیار به مدال نقره و سیدیوسف یوسفی به مدال برنز دست پیدا کردند. 

حسین توکلی سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری ایران پس از کسب دو مدال نقره و برنز توسط شاگردانش گفت: برای روز اول راضی کننده بود که توانستیم به دو مدال دست پیدا کنیم. البته می توانست شرایط بهتر باشد اما مشکلاتی وجود داشت که اجازه موفقیت بیشتر را نداد. 

توکلی با اشاره به مصدومیتی که برای بختیار و یوسفی به وجود آمده بود گفت: اگر بختیار مصدوم نبود قطعا می توانست با عبور از وزنه بردار چینی مدال طلا را از آن خود کند اما متاسفانه مصدومیتی که از مدتها قبل سراغش آمده بود اجازه نداد در این بازیها طلا بگیرد. 

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری ایران ادامه داد: یوسفی هم هر چند در تمرینات وزنه های خوبی زده بود اما به دلیل مصدومیت کهنه ای که با آن دست به گریبان بود نتوانست در بازی‌های پاراآسیایی به مدال خوش رنگ تری دست پیدا کند. 

وی در مورد برنامه های تیم ملی پاراوزنه برداری پس از بازی‌های پاراآسیایی گفت: تمام توانمان را خواهیم گذاشت که برای حضور در بازی‌های پارالمپیک آماده شویم. اطمینان دارم که وزنه برداران ایران در پارالمپیک خواهند درخشید که یکی از آنها محسن بختیار است که شانس اول مدال طلا خواهد بود.

پایان پیام/





منبع: فارس